دانلود و خرید کتاب انقلاب کار‌آفرینی دنیل پریستلی ترجمه سید علی اکبر ابراهیمی محمودآباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب کار‌آفرینی اثر دنیل پریستلی

کتاب انقلاب کار‌آفرینی

معرفی کتاب انقلاب کار‌آفرینی

کتاب انقلاب کار‌آفرینی نوشتهٔ دنیل پریستلی و ترجمهٔ سید علی اکبر ابراهیمی محمودآباد و ویراستهٔ عباس احمدی است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید چگونه ذهنیّت کارآفرینی خود را توسعه دهید و کسب‌وکاری شروع کنید که جواب دهد.

به دلیل اصلاح‌های اقتصادی اخیر، بیشتر کارآفرینان به نوعی تغییر کرده‌اند. برخی ورشکست شدند، دست از رویاهای خود کشیدند و برای داشتن امنیت کاری به نیروی کارگر خود متوسّل شدند. اما کارآفرینان دیگر گامی روبه‌جلو برداشتند و با خود گفتند: «اکنون که اقتصاد رکود کرده، وقت آن رسیده که بدرخشیم». دنیل یک کارآفرین نوین است و مطمئناً از جمله افرادی است که زیرساخت‌های شگفت‌انگیزی به منظور اینکه کارآفرینان بتوانند تجارت خود را به سطح بعدی برسانند ایجاد کرده است. 

درباره کتاب انقلاب کار‌آفرینی

در حال حاضر در عصر کارآفرینی که توسط برخی شرکت‌های فوق‌العاده ابتکاری، در حال رشد سریع و تغییردهندهٔ بازی احاطه شده است زندگی می‌کنیم. به‌طور طبیعی، کارآفرینان همواره نگاهی روبه‌جلو دارند و فرصت‌های جدید را شناسایی می‌کنند. با این حال، همچنین کارآفرینانِ واقعاً بزرگ از موفقیت و شکست‌های گذشته و از کسانی که قبل از آنها این مسیر را طی کردند درس می‌گیرند. کتاب انقلاب کار‌آفرینی منبعی درخشان برای کمک به کارآفرینان برای «یافتن جایگاه خود» و زندگی در «رویای انقلاب کارآفرینی» محسوب می‌شود.

درواقع، جهان با آغاز عصری جدید روبه‌رو شده است: عصر کارآفرینی، صاحبان چابک در کسب‌وکارهای کوچک، نوآوران پویا و انعطاف‌پذیر! روزگار صنعتی به پایان رسیده و حالا باید عصر ماشین‌آلات و سخت‌کوشی را فراموش کرد. کارآفرینان به دنبال رویای خود و کسب ثروت می‌گردند.

در این کتاب با طرز فکری انقلابی در دنیای کارآفرینی آشنا خواهید شد و شیوه‌های اندیشیدن، شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی تجاری را خواهید آموخت. دنیل پریستلی به شما نشان خواهد داد چطور باید «انقلاب کارآفرینی» را با آغوشی باز بپذیرید و در عصر نوین رشد کنید.

دنیل پریستلی در اینجا ذهینت شما را درباره دنیای کسب‌وکار دگرگون خواهد کرد و اینکه چگونه باید سبک زندگی خود را با شرایط جدید بازار سازگار کنید.

خواندن کتاب انقلاب کار‌آفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و کارآفرینی در دوران پرآشوب پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دنیل پریستلی

دنیل پریستلی کارآفرین موفق، سخنران بین‌المللی و نویسندهٔ پرفروش است. دنیل اولین شرکتش را در سال ۲۰۰۲ (در ۲۱ سالگی) راه‌اندازی کرد. قبل از ۲۵ سالگی، یک بازاریابی و مدیریت تجاری در یک رویداد چند میلیون دلاری ایجاد کرد. وی از آن زمان تاکنون چندین تجارت موفق در انگلیس، استرالیا و سنگاپور ایجاد کرده است.

دنیل در حرفهٔ خود به عنوان یک کارآفرین، خرید و فروش و مبادله انجام داده است. او ثروتمند شده و در چندین کشور کسب‌وکار ایجاد کرده است. او خوش‌شانس بوده که از سوی مایک هریس راهنمایی شده؛ کسی که سه تجارت نمادین و چند میلیارد پوندی ایجاد کرده است.

دنیل پریستلی صدها هزار پوند برای امور خیریه جمع‌آوری و به هیئت مدیرهٔ چندین سازمان خدمت‌رسانی کرده است.

در سال ۲۰۱۰، دنیل برای کمک به کسب‌وکارها از طریق سه مرحلهٔ رشد، عامل شتاب‌دهندهٔ رشد کارآفرینی را طراحی کرد. هر سال، گروه دنیل در چندین شهر اطراف دنیا برای طی کردن فرآیند شتاب‌دهنده، کسب‌وکارهای کوچک را انتخاب می‌کنند. این جوایز برنده‌شده، باعث شدند که شتاب‌دهندگان معتبر، حمایتِ رهبران مشهور کسب‌وکار، سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها را جذب کنند.

بخشی از کتاب انقلاب کار‌آفرینی

«کلمهٔ انقلاب دربارهٔ چیزهای عجیب به کار گرفته می‌شود. من شنیدم که نوشیدنی‌های غیرالکلی را به عنوان یک انقلاب توصیف می‌کنند. من دیده‌ام که تاجران کفش، آخرین طراحی‌های خودشان را به عنوان جنبش انقلابی مطرح می‌کنند. بنابراین وقتی برای اولین‌بار عنوان این کتاب را خواندید و چشم‌تان را به جای دیگر چرخاندید، از شما عذر می‌خواهم.

با این حال می‌خواهم بدانید که من این کلمه را بی‌دلیل استفاده نکردم. کلمهٔ انقلاب را با تمام احترام و تکریمی که می‌توانم بخوانم استفاده می‌کنم.

آنچه اتفاق می‌افتد یک انقلاب است. همه‌چیز همانطوری که می‌دانید در سال‌های آینده تغییر خواهد کرد.

ماهیت کار، سبک زندگی و ثروت، همه سریع‌تر از گذشته تغییر می‌کنند.

با این حال، قبل از این‌که به آینده نگاهی داشته باشیم، بیایید به انقلاب‌های گذشته نگاهی بیاندازیم.

بیایید با عصر کشاورزی شروع کنیم. اگر با یک ماشین زمان به ۲۵۰ سال پیش بازگردید. به احتمال زیاد با اولین فردی که ملاقات می‌کنید یک کشاورز است. عصر کشاورزی با این واقعیت تعریف می‌شود که بیشتر مردم در مزرعه کار می‌کردند.

سپس فناوری پیشرفت کرد. موتور بخار، سوخت‌های فسیلی و ماشین‌آلات جایگزین آن شد.

در این زمینه، یک تراکتور می‌تواند کار ۱۰۰ مرد را انجام دهد. یک کارخانهٔ نساجی می‌تواند با کسری از هزینهٔ خیاط، تمام لباس‌های یک شهر را تولید کند.

این فناوری همه‌چیز را تغییر داد. نمی‌توانستید با آن مقابله کنید، نمی‌توانستید آن را نادیده بگیرید، یک انقلاب رخ داده بود.

اگر ماشین زمان خود را به زمانی بین حدود سال ۱۸۵۰ و ۲۰۰۰ میلادی بازگردانید، حتی اگر تلاش کنید، احتمال کمتری وجود دارد که به یک کشاورز برخورد کنید. در عوض، با کارگران کارخانه برخورد خواهید کرد.

در اوایل این انقلاب، با افرادی مواجه می‌شدید که با استفاده از ماشین‌آلات محصول تولید می‌کردند. آنها کارگران یقه‌آبی بودند.

اگر به اواخر دههٔ ۱۹۰۰ میلادی بازگردید، می‌توانید با افرادی مواجه شوید که روی ماشین‌آلات جدید، رایانه‌ها، برنامهٔ داده‌پردازی کار می‌کنند. این‌ها کارمندان یقه‌سفید هستند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۶۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان