دانلود کتاب قله ها و دره ها ترجمه فریبا جعفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قله ها  و دره ها اثر اسپنسر جانسون

کتاب قله ها و دره ها

معرفی کتاب قله ها و دره ها

کتاب قله ها و دره ها نوشتهٔ اسپنسر جانسون و ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی و ویراستهٔ حمیده رستمی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب کاری کنید اوقات خوب و بد در زندگی و کارتان، به نفع شما عمل کند.

درباره کتاب قله ها و دره ها

داستان قله ها و دره ها از شبی بارانی در نیویورک شروع شد که مایکل براون با عجله به دیدن یکی از دوستانش می‌رفت که به او گفته بود می‌تواند برای حل مشکلاتی که در زندگی با آن‌ها روبه‌روست، کمکش کند.

زمانی که اَن‌کار را دید، از تعجب خشکش زد. شنیده بود که «اَن» دچار مشکلات زیادی در زندگی و کارش شده است و روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد. اما اَن بسیار شاد و پرانرژی به نظر می‌رسید.

ان شروع می‌کند به تعریف داستانی که باعث شد حالش دگرگون شود. این داستان نحوهٔ نگرش او را به اوقات خوب و بد زندگی‌اش تغییر داد و موجب شد رفتارش با گذشته بسیار تفاوت داشته باشد.

کتاب قله ها و دره ها داستان تحول زندگی ان و دیدار او با شخصی است که روایتش می‌کند.

این خود داستان نیست که می‌تواند همه چیز را تغییر دهد، بلکه آنچه شما از این داستان کسب می‌کنید قدرت دارد که همه چیز را در زندگی و کارتان تحت تأثیر قرار دهد و دگرگون کند.

خواندن کتاب قله ها و دره ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانلود کتاب قله ها و دره ها را به دوستداران کتاب‌های موفقیت با چاشنی داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون یکی از سرشناس‌ترین متفکران و محبوب‌ترین نویسندگان در جهان است.

وی نویسندهٔ یازده کتاب پرفروش در سطح جهان است، از جمله، چه کسی پنیر مرا برداشت؟ که حاوی روشی جالب و فوق‌العاده برای مقابله با تغییرات است و پرفروش‌ترین و پرخواننده‌ترین کتاب در مورد تغییر به شمار می‌رود؛ همچنین کتاب مدیر یک دقیقه‌ای که او آن را به عنوان دستیار نویسنده به همراه کنت بلانچارد نوشته و پرطرفدارترین روش مدیریتی برای بیش از دو دهه بوده است.

دکتر جانسون همواره بر این عقیده بوده است که بهترین راه این است که برای مسائل پیچیده، راه حلی ساده ارائه کنیم که عملی نیز باشد.

او مدرک روان‌شناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرده است و دارای مدرک پزشکی از کالج سلطنتی است. وی تحصیلات پزشکی خود را در کلینیک مایو و دانشکدهٔ پزشکی هاروارد تکمیل کرده است.

اسپنسر جانسون یکی از اعضای گروه مدیریت دانشکدهٔ مدیریت هاروارد است و به‌تازگی به عنوان مشاور در مرکز مدیریت دانشکدهٔ دولتی جان اف کندی دانشگاه هاروارد نیز مشغول به کار شده است.

کارهای او توجه بسیاری از رسانه‌های عمومی را به خود جلب کرده و مقالات و سخنرانی‌های وی در آن‌ها به چاپ رسیده یا به نمایش گذاشته شده است؛ از جمله: آسوشیتدپرس، بی بی سی، سی‌ان ان، فورچون، نیویورک تایمز، تودی شو، مجلهٔ تایم، یواس‌ای تودی، و یونایتدپرس اینترنشنال.

تاکنون بیش از ۴۶ میلیون نسخه از کتاب‌های اسپنسر جانسون به فروش رفته و این کتاب‌ها به بیش از چهل و هفت زبان ترجمه شده است.

بخشی از کتاب قله ها و دره ها

«مرد جوان در ساعات ابتدایی بعدازظهر به قله رسید. خیلی زود دوستش را پیدا کرد و پیرمرد به سویش دوید و او را در آغوش گرفت.

پیرمرد در حالی که می‌خندید، گفت: "عجب ملاقات نامنتظری. به سختی توانستم تو را بشناسم! دیگر هیچ شبیه آن مرد جوانی که آن شب در اولین صعودت به قله دیدم، نیستی. لابد سفر خوبی داشتی، این طور نیست؟"

مرد جوان پاسخ داد: "بله، همین طور است. اما بیش از آنچه تصور می‌کردم در راه رسیدن به قلهٔ بلندتر به زحمت افتادم."

"زندگی هم درست مانند همین سفر است."

مرد جوان گفت: "آه. بله. بی‌شک همین طور است."

سپس مرد جوان هر آنچه رخ داده بود، از زمانی که پیرمرد را ترک گفته بود تا زمان فتح قله، تعریف کرد.

پیرمرد پرسید: "خوب، گمان می‌کنی مهم ترین چیزی که در این سفر کشف کردی، چه بود؟"

مرد جوان گفت: "خوب ... یاد گرفتم فقط کافی نیست که چیزهایی در مورد قله‌ها و دره‌ها بدانی و این قانون را به شکل نظری بیاموزی و دربارهٔ آن حرف بزنی – درست مثل زمانی که من اولین بار از اینجا به دره‌ام برگشتم.

لازم است که با فلسفهٔ قله‌ها و دره‌ها زندگی کنی. و هرقدر بیشتر این کار را بکنی، بیشتر خواهی آموخت و بیشتر رشد خواهی کرد و در آینده، آرامش و موفقیت بیشتری به دست خواهی آورد.»

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

shahyad
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

این کتاب عالیه. خیلی عالیه. یه کتابیه که بهتون راه موفقیت رو نشون می‌ده. اینکه چطوری با چالش‌ها و مشکلات کنار بیاین البته در قالب داستان

قنبری
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

برای من هیچ جذابیتی نداشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۷۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان