دانلود و خرید کتاب مذاکره برایان تریسی ترجمه صالح سپهری‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مذاکره

«مذاکره» نوشته برایان تریسی(-۱۹۴۴)، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی و مدیریتی است و آموزش ۲۱ موضوع کلیدی درباره اسلوب مذاکره را در خود دارد. موفقیت در کسب‌وکار و نیز در زندگی، به توانایی شما برای مذاکره بر سر منافع‌تان در موقعیت‌های مختلف بستگی دارد. مذاکره مهارتی ضروری و مهم است که بر هر آن‌چه می‌گویید و انجام می‌دهید و نیز تمامی تعاملات شما، خواه در زندگی شخصی و خواه در زندگی شغلی تاثیر می‌گذارد. اگر نتوانید برای رسیدن به منافع خود مذاکره کنید، بی‌شک مغلوب آنانی می‌شوید که مذاکره‌کنندگان بهتری نسبت به شما هستند. با انجام موفق مذاکرات، می‌توانید به درآمد بیشتر یا فرصت‌های بهتری دست یابید. زندگی را می‌توان همچون جلسه طولانی و گسترده مذاکره دانست که از آغاز تا پایان حیات ما را در بر می‌گیرد. مذاکره هرگز متوقف نمی‌شود. مذاکره در تمامی جنبه‌های زندگی انسان حضور دارد و جزیی مهم در زندگی و ارتباط ما با دیگران است. مذاکره راهی است که با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هایی سازنده برای زندگی و کار در کنار یکدیگر دست می‌یابند. همه ما برای موفقیت در تعاملات خود با دیگران، نیاز به مهارتِ انجام مذاکره داریم. از آغاز تمدن بشری تاکنون، مذاکره نیز همواره حضور داشته، زیرا انسان همیشه می‌خواسته موقعیت فعلی خود را در زندگی بهبود بخشد. هر انسانی می‌خواهد بیشتر و بیشتر به چیزهای خوبی مانند شادی، ثروت، جایگاه والا، عشق، امنیت، ‌شان اجتماعی، قدر و منزلت و نیز موفقیت دست یابد. همچنین انسان‌ها می‌خواهند هر چه سریع‌تر و راحت‌تر به اهداف خود دست یابند و کمترین هزینه و زمان را برای دستیابی به آن صرف کنند. هر یک از ما در بسیاری از موقعیت‌ها به نوعی بر سر دستیابی به اهداف و نتایجی خاص با دیگران رقابت می‌کنیم.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

رهبری: مدیران نوآور و تحول‌ساز این‌گونه عمل می‌کنند
برایان تریسی
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
استراتژی کسب‌وکار
جرمی کوردی
آشنایی با بازاریابی
فیلیپ کاتلر
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
اصول بنیادی تجارت، فروش و رهبری
لسلی پوکل
رهبری ممتاز: ۱۲ ویژگی آموختنی رهبران برجسته و موفق
برایان تریسی
بازاریابی: راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش
برایان تریسی
۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت
ماری بافت
مذاکره برد – برد
دیوید گلدویچ
فروش موفق
برایان تریسی
مذاکره
برایان تریسی
مدیریت فروش: تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش
برایان تریسی
خلاقیت و حل مسئله: آشنایی با شیوه‌های شناسایی و تقویت خلاقیت
برایان تریسی
مدیریت بازار
پاتریک فورسیت
مدیریت ریسک
اندرو هلمز
جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان
برایان تریسی
بازاریابی هکر رشد؛ آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات
رایان هالیدی

نظرات کاربران

Ehsan Rabiee
۱۳۹۶/۰۵/۱۴

این مجموعه ١٢ جلدی کتابای برایان تریسی برای پیشرفتای شخصی و کاری عالیه👍🏻

arezoo_archi
۱۳۹۶/۰۷/۰۸

بسیار رک ، شفاف و روان ، مثل هنر مذاکره ی نویسنده. کلا خوشم اومد! به شما هم توصیه اش میکنم. ادمای متعددی دورو برم خوندنش! واسه تجارت عالیه. قیمتشم قابل قبوله و مطمئنم بعدا صد برابرش رو در میاریم

- بیشتر
امیرحسین عبادی
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

خیلی کتاب مفید و کاربردی ای هست پیشنهاد میکنم حتما با دقت بخونیدش

کاربر ۵۹۸۷۰۶
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

مفید بود

ونوس
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

چرا وقتی کتابو باز می کنم از برنامه می پره بیرون؟ چند روز صبر کردم شاید درست بشه اما نشد

رضا رضایی پور
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

کلا کتاب هایی که آقای سپهری فر ترجمه میکنند رو دنبال میکنم به دلیل انتخاب های خوبشون و ترجمه سلیسشون. این کتاب برایان تریسی هم خوبه، هر چند مثل سایر کتاب هاش میبایست بر اساس شغل و کار خودتون تطبیقش

- بیشتر
akbari
۱۳۹۷/۰۳/۰۴

اصلا از کتاب های تریسی چیزی عاید ادم نمیشه همش الکی انگیزه کاذب میده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۵)
فرصت‌ها همانند اتوبوس هستند. هرگز در مورد یکی از آن‌ها هیجان‌زده و نگران نشو. اگر نتوانستی به یکی از آن‌ها برسی، فراموشش کن. چون یکی دیگر به زودی از راه می‌رسد.»
ترابی
اگر از طرد شدن می‌هراسید و به شکلی منفعلانه شرایطی که به شما پیشنهاد شده را می‌پذیرید، می‌توانید با تقاضای مکرر برای پیشنهادی بهتر و اهمیت ندادن به مخالفت فرد، بر این ترس چیره شوید. این کار را بارها انجام دهید. به این ترتیب خیلی زود درخواهید یافت که این ترس کاهش یافته و ز بین می‌رود.
eghma
۳- به دنبال نتیجه برد- برد باشید: در همکاری‌های بلندمدت، نباید به فکر به تنهایی برنده شدن و نیز سوء‌استفاده و حیله‌گری باشید. نتیجه مذاکره یا باید برد- برد باشد یا اصلاً نباید قراردادی شکل بگیرد. به یاد داشته باشید که زندگی همچنان ادامه دارد و هر کاری که انجام دهیم، دوباره به سوی ما باز می‌گردد. اگر امروز قراردادی را با کسی امضا کنید که برای او خسارت‌بار باشد، این خسارت پس از مدتی به سوی شما باز می‌گردد، با این تفاوت که هزینه‌های آن، از سود مقطعی و کوتاه‌مدت امروز به مراتب بیشتر خواهد بود.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
هر قدر به نتایج بهتری برسید، بیشتر احساس شادی خواهید نمود، اعتماد به نفس بیشتری می‌یابید و مسئولیت بیشتری در قبال زندگی خود می‌پذیرید.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
خود را در موقعیت طرف مقابل قرار دهید یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به نتایجی بهتر در مذاکره، بررسی دقیق دیدگاه رقیب پیش از آماده‌سازی خود برای مذاکره است. در دانشکده‌های حقوق معمولاً به دانشجویان می‌گویند ابتدا باید پرونده طرف مقابل را برداشته و مجموعه‌ای از استدلال‌ها را بر اساس واقعیت‌های موجود در آن تهیه کنند، گویی که قرار است به نفع او عمل نمایند. پس از تکمیل این کار، می‌توانند مجموعه‌ای از استدلال‌ها را این بار برای موکل خود آماده کنند. این سازوکار سبب می‌شود تا وکیل دعاوی یا مذاکره‌کننده بتواند به شکلی عینی و منصفانه نقاط قوت و ضعف رقیب خود در مذاکره را شناسایی کند.
shahram naseri
از روش سقراطی استفاده کنید برای ایجاد حس نیاز به جبران کردن، از مدل سقراطی مذاکره استفاده کنید. سقراط گفته است: «پیش از پرداختن به موارد بحث برانگیز مذاکره، مواردی که با آن موافق هستید را مشخص سازید؛ سپس به مواردی که در آن‌ها اختلاف‌نظر دارید بپردازید.»
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
از نظر مذاکره‌کنندگان موفق، زندگی فرآیندی است که در آن باید بارها و بارها بر سر منابع متعارض سازش نمود و خود را آن با آن انطباق داد. این فرآیند هر روز و تقریباً در همه جنبه‌های زندگی جاری است. این فرآیند در حالت ایده‌آل خود، برد- برد است، اما نتایج این فرآیند در برخی مواقع رضایت‌بخش و تامین‌کننده نیاز ما نیست.
shahram naseri
نکته اخلاقی این داستان: هرگز ترسی از بندها و شرایط موجود در قراردادهای خرید و فروش به خود راه ندهید. مهم نیست که دیگران چه می‌گویند یا روی چه چیزهایی تاکید می‌ورزند و در قرارداد می‌آورند، زیرا بر سر همه آن‌ها می‌توان مذاکره کرد. موافقت‌نامه و قرارداد، تنها گام آغازینِ فرآیند است.
eghma
آینده از آن کسانی است که تقاضا می‌کنند. آینده از آن کسانی است که با اعتماد به نفس، بارها و بارها هر آن چه می‌خواهند را درخواست می‌کنند.
neginnabavii
«ببین برایان! فرصت‌ها همانند اتوبوس هستند. هرگز در مورد یکی از آن‌ها هیجان‌زده و نگران نشو. اگر نتوانستی به یکی از آن‌ها برسی، فراموشش کن. چون یکی دیگر به زودی از راه می‌رسد.»
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷

حجم

۷۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان