دانلود و خرید کتاب تکواندو هنری کهن ابوالفضل فرج اللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکواندو هنری کهن اثر ابوالفضل فرج اللهی

کتاب تکواندو هنری کهن

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تکواندو هنری کهن

کتاب تکواندو هنری کهن نوشتهٔ ابوالفضل فرج اللهی است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است. آموزش و اصلاحات تکواندو در این کتاب آمده است.

درباره کتاب تکواندو هنری کهن

کتاب تکواندو هنری کهن نوشتهٔ ابوالفضل فرج الهی درباره‌ٔ رشته‌ٔ تکواندو است. این رشته‌ٔ رزمی با قدمتی بیش از ۲۰ قرن، از دوران حکومت سلسله گوگوریو در شمال کره به وجود آمده است. شواهدی نشان می‌دهد که تکواندو امروزی از رشته‌های رزمی سوباک و تکوان الهام گرفته شده است. برای داشتن عملکرد درست در هنرهای رزمی، باید بدن خود را به مناسبت‌های لازم آماده کنید. تمرین کردن حرکات رشته‌های رزمی نه‌تنها برای پرورش فیزیک بلکه برای تقویت فکر و مغز شما نیز مفید است. ورزش و تمرین حاوی زندگی نیست، بلکه یک بخش مهم از زندگی است. حفظ سلامت ملت‌ها و ایجاد تحولات در جوامع، همانقدر مهم است که اکتشافات صنعتی. ورزش به کودکان، نوجوانان و جوانان فرصت می‌دهد تا استعدادهای خود را بیازمایند و با راهنمایی مربی خود، خود را پرورش دهند.

خواندن کتاب تکواندو هنری کهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند تکواندو یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکواندو هنری کهن

«قدمت رشته رزمی تکواندو به بیش از ۲۰ قرن پیش می‌رسد. شواهد قابل اعتمادی وجود دارد که شکل امروزین تکواندو از رشته‌های رزمی «سوباک» و «تکوان» که در دوران حکومت سلسله گوگوریو (۳۷ ق.م تا ۶۶۸ م) در شمال کره تمرین می‌شده، اقتباس شده‌است. برای آنکه بتوانید به اعمال و وظایف مختلفی که در هنرهای رزمی به آن‌ها نیازمند هستید؛ جامه عمل بپوشانید؛ باید تمرین کرد تا بدن از آمادگی لازم بهره‌مند شود.

تمرین کردن حرکات رشته‌های رزمی موجب پرورش فکر و مغز شما نیز می‌شود. حیات و هسته‌ی هنر های رزمی بر اساس وحدت بدن و مغز می‌باشد. ورزش محتوی زندگی نیست بلکه نوایی است که زندگی را همراهی می‌نماید. حفظ سلامت ملل و ایجاد تحول در جوامع مختلف، همان قدر برای سرنوشت و زندگی بشری مهم بوده است که اکتشافات و اختراعات صنعتی بوده‌اند. ورزش فرصت را به کودک، نوجوان و جوان می‌دهد که استعدادهای خود را بیازماید و به پرورش خود با راهنمایی مربی آگاه همت ورزد. نوجوان و جوان امروزی فقط در محیط ورزش حاضر است نظم را بپذیرد، چرا که در آن محیط همه مانند او به دستورها و مقررات مربوط احترام می‌گذارند و مسئله تبعیض مطرح نیست همسالان و همراهان دیگرش هم مجبورند به دستورهای مربی عمل کنند.

از آنجا که جسم و روان ارتباط عمیقی با یکدیگر دارند و اختلال سلامت در هر یک از این‌ها سلامت دیگری را به خطر می اندازد. امروزه متاسفانه به نظر می‌رسد نوع مردم به ویژه در شهرهای بزرگ و صنعتی آن‌ها را از نیازهای طبیعی خود دور کرده است و در نتیجه زمینه را برای ابتلا به بیماری‌های روانی آماده می‌کند شواهد زیادی نشان می‌دهد که اغلب مردم از نظر سلامت روانی و جسمی در حد مطلوب نیستند. متخصصان و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده‌اند که برای رفع اختلالات روانی در کنار دارو و درمان باید ورزش هم کرد. این گونه به نظر می‌رسد شرکت منظم افراد در فعالیت‌های بدنی و ورزش ضمن پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های جسمی و روحی، زمینه مناسبی را برای افزایش کیفیت زندگی انسان فراهم می‌آورد.

ورزش عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و تخلیله هیجانی و دوری از گوشه‌گیری و افزایش عزت نفس را بدنبال دارد. ورزش انسان را از حالت بی‌تفاوتی و افسردگی بیرون می‌آورد و باعث نشاط و امیدواری او می‌گردد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۹۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان