دانلود و خرید کتاب تمرین های اصلاحی کش پاتل ترجمه محمدحسین علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرین های اصلاحی اثر کش پاتل

کتاب تمرین های اصلاحی

نویسنده:کش پاتل
انتشارات:انتشارات نرسی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمرین های اصلاحی

کتاب تمرین های اصلاحی نوشتهٔ کش پاتل و ترجمهٔ محمدحسین علیزاده و معصومه تقی خانی است. انتشارات نرسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تمرین های اصلاحی

کتاب تمرین های اصلاحی گفته است که مفهوم به‌کارگیری تمرین به‌عنوان ابزار درمانی، مفهوم جدیدی است. اگر به اوایل قرن ۱۹ میلادی برگردیم، ورزش منظم برای رهایی از زندگی بدون تحرک به کار گرفته می‌شد؛ ازاین‌رو در حیطهٔ توان‌بخشی جسمانی، تمرین به‌عنوان یک ابزار درمانی شناخته شد و چارچوب تمرین اصلاحی نیز تدوین شد. کتاب حاضر به قلم کش پتل از مراجع تمرینات اصلاحی و درمانی است که بر اساس مفاهیم پایه و اصول حرکت‌شناسی و نیز رفتار حرکتی نوشته شده است. این نویسنده، خود فردی صاحب‌نظر در این حوزه است و مشاهدات او بر مبنای نظری برگرفته از تجربیات بالینی است. این کتاب شامل ۲ بخش است. بخش اول به مفاهیم کلیدی و بنیادین و نیز اصول تمرینات وضعیتی بدنی اختصاص داده شده و در بخش دوم کتاب تمریناتی برای آموزش وضعیت بدنی ارائه شده است که به خواننده این امکان را می‌دهد تا از آن به‌عنوان یه منبع جامع در حوزهٔ حرکات اصلاحی استفاده کند.

خواندن کتاب تمرین های اصلاحی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان حرکات اصلاحی و آسیب‌شناسی ورزشی و نیز دانشجویان حوزهٔ پزشکی که تمایل به اصلاح وضعیت بدنی دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان