دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی چاد واتربری ترجمه مهرداد رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی اثر چاد واتربری

کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی

نویسنده:چاد واتربری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی

کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی نوشتهٔ چاد واتربری و ترجمهٔ مهرداد رحیمی و مریم فیجانی و فاطمه بهرامی است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی

بدون شک پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر زندگی را برای انسان‌ها آسان ساخته است. با این وجود، نباید از تأثیرات منفی آن چشم‌پوشی کرد. رفاه و سرگرمی‌های ناشی از پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که بسیاری از عادات مفید از جمله فعالیت بدنی و پوسچر (وضعیت بدنی) مطلوب تا حدودی از زندگی حذف شوند. دور شدن از پوسچر متعادل و بروز ناهنجاری در بین کودکان در آینده‌ای نه چندان دور باعث مشکلات فراوانی برای فرد و جامعه خواهد شد و هزینه‌های مادی و روانی زیادی را به بار خواهد آورد. تحت چنین شرایطی، تمرینات اصلاحی یک نیاز ضروری در دنیای مدرن محسوب می‌شوند.

کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی یکی از شاخص‌ترین و به‌روزترین منابع در زمینه تمرینات اصلاحی است که با توجه به نیاز اساسی جامعه به یک منبع علمی ارزشمند نوشته شده است. این کتاب در قالب سیزده فصل تنظیم شده است و مشتمل بر مفاهیم مربوط به سیستم‌های اسکلتی، عضلانی و عصبی، عملکردهای مفصل، حرکت، ارزیابی مراجعین و شناسایی اهداف، انگیزه، بازخورد و ظرفیت، تجزیه و تحلیل حرکات تک مفصلی، تجزیه و تحلیل حرکات چند مفصلی بالاتنه، تجزیه و تحلیل حرکات چند مفصلی پایین‌تنه، بازیابی ثبات و هم‌راستایی ساختاری، بازیابی تحرک از طریق ثبات و تمرینات اصلاحی و ارزیابی‌های بافت نرم است.

خواندن کتاب راهنمای جامع آموزش تمرینات اصلاحی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران و دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۷۸,۰۰۰
تومان