دانلود و خرید کتاب مبانی اوکو له له اشکان روحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی اوکو له له اثر اشکان روحی

کتاب مبانی اوکو له له

نویسنده:اشکان روحی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مبانی اوکو له له

کتاب مبانی اوکو له له نوشتهٔ اشکان روحی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. کتاب مبانی اوکوله‌له اثر اشکان روحی به معرفی و آموزش اصول و مبانی اولیه اوکوله‌له می‌پردازد.

درباره کتاب مبانی اوکو له له

اوکوله‌له یا یوکللی‌سازی ۴ سیمه با ساختاری شبیه به گیتار که خاستگاه آن هاوایی است. بعد از نزدیک به یک قرن به چنان محبوبیتی رسیده است که در کنار سازهایی مانند گیتار قرار گرفته و روز به روز به علاقه‌مندان این ساز اضافه می‌شود. سازی کوچک با حال و هوایی شاد که به یادگیری آسانش معروف است. یک انتخاب ایدئال برای تمام افراد از هر سن و هر میزان مهارتی، از کودکان تا سالخوردگان، و از افراد کاملا مبتدی تا موسیقیدانان حرفه‌ای. این ساز در سال‌های اخیر در کشور ایران به محبوبیت رسیده است و فقدان منابع آموزشی، یکی از مشکلاتی است که بر سر راه علاقه‌مندان این ساز قرار گرفته است. 

این متد بر اساس متد آموزشی مدرسه راک نوشته شده است و بیشتر مطالب و حتی طراحی صفحات از این کتاب وام گرفته شده است. این متد مخصوص اوکوله‌له‌های سایز سوپرانو، کنسرت و تنور است. در کتاب مبانی اوکوله‌له اکثر آهنگ‌‌ها دارای فایل صوتی هستند. هر آهنگ دارای ۲ فایل صوتی است یک فایل آهنگ کامل و فایل دوم، بخش اوکوله‌له در آن حذف شده است (Backing Track). با این قابلیت شما می‌توانید تجربه نوازندگی در یک گروه موسیقی را به دست آورید.

این کتاب را می‌توان به عنوان یک خودآموز در نظر گرفت و البته یک کتاب مناسب برای مربیان اوکوله‌له نیز خواهد بود. تمامی آهنگ‌ها و تمرین‌ها دارای بخش همراهی است که مربی بتواند به راحتی با هنرجو همراهی کند.

این کتاب در ۲ فصل و هر فصل دارای ۶ بخش است. در این ۲ فصل شما با نحوه در دست‌گرفتن اوکوله‌له، کوک کردن، ریتم‌نوازی، آکوردهای ابتدایی اوکوله‌له، نت‌های استاندارد موسیقی بر روی خطوط حامل و جای هر نت بر روی دسته اوکوله‌له، نحوه خواندن تبلچر و غیره آشنا خواهید شد.

یکی از مسائلی که در نوازندگی اوکوله‌له باید دانست، نحوه گرفتن آکوردها و نت‌ها در طول دسته اوکوله‌له است. در کتاب مبانی اوکوله‌له با تصاویر گرافیکی رنگی و زیبا یادگیری آکوردها و نت‌ها بسیار آسان خواهد شد. همچنین شما با یادگیری نت‌خوانی استاندارد، راه خود را برای نواختن آهنگ‌های مورد علاقه‌تان باز خواهید کرد و سطح نوازندگی خود را به مرحله‌ای بالاتر خواهید برد.

صفحات کتاب تماما رنگی است. تمام مفاهیم موسیقی با تصویر رنگی و متن نشان داده شده است.در مسیر یادگیری با کتاب مبانی اوکوله‌له شما با دانستنی‌ها، نکات آموزنده و پیشنهادهای مفیدی در زمینه نوازندگی اوکوله‌له آشنا خواهید شد.

بخش اول کتاب تمام اطلاعاتی که شما برای نواختن اولین آهنگ به آن احتیاج خواهید داشت را در اختیار شما قرار خواهد داد، اطلاعاتی نظیر نحوه کارکرد اوکوله‌له، مقدمه‌ای بر نحوه خواندن موسیقی و تکنیک‌های لازم.

خواندن کتاب مبانی اوکو له له را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند نوازندگی ساز جالب اوکو له له را یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

neg93
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

این کتاب یکی از بهترین منابع آموزشی در زمینه اوکوله‌له است و تمام مطالب از جمله آشنایی با اجزای ساز و طریقه یادگیری اونو از ابتدا همراه با آهنگهای جذاب پوشش میده. به تمام کسانی که به این ساز علاقه‌مندند

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان