دانلود و خرید کتاب خواب در باغ گیلاس ازهر جرجیس ترجمه محمد حزبایی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب خواب در باغ گیلاس

کتاب خواب در باغ گیلاس

نویسنده:ازهر جرجیس
انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خواب در باغ گیلاس

کتاب خواب در باغ گیلاس نوشتهٔ ازهر جرجیس و ترجمهٔ محمد حزبایی زاده است. نشر ثالث این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی رمانی دربارهٔ خاورمیانه.

درباره کتاب خواب در باغ گیلاس

ازهر جرجیس در کتاب خواب در باغ گیلاس داستانی از خاورمیانه را روایت کرده است. تاریخ خونین خاورمیانه‌ نشان داده است که شاید باید از نو به عقلانیت اندیشید. صدها سال کشتار و نسل‌کشی، راه انداختن جوی و رود خون، تجاوز و تعدی و حمله‌های انتحاری که کار هرروزه‌ٔ عده‌‌ای در این جغرافیا و میل جنون‌آمیز به کشتن به نام خدا تبدیل به دغدغهٔ نویسنده شده و در رمان «در باغ گیلاس» شرایطی برای فهم و شناخت هرآن‌چه در خاورمیانه بر مردمانش گذشته و می‌گذرد و آن‌چه می‌شد و می‌شود، فراهم کرده است. ازهر جرجیس عراقی در این رمان، از زیستن در سرزمینش تا رفتن به سویی دیگر و درنهایت ساکن شدن در بی‌وطنی نوشته است. او در روایتی سرشار از خیال و سیالیت، ریشه‌های نزاع بر سر قوم، نژاد و مذهب را هویدا کرده است. این رمان داستان مهاجرت از شرق به غرب، روایت رؤیاهای ازدست‌رفته و ریشه‌های فکری و روانی حاصل از فرهنگ، جغرافیا و تاریخ مردمان در این سو و آن‌سوی آب‌هاست.

خواندن کتاب خواب در باغ گیلاس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات عرب و علاقه‌مندان به قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ازهر جرجیس

ازهر جرجیس، نویسندهٔ عراقی و عضو انجمن بین المللی «PEN» است. او در سال ۱۹۷۳ در بغداد متولد شد و بعدها برای زندگی به نروژ مهاجرت کرد. او داستان‌ها و مقاله‌های بسیاری را در روزنامه‌ها منتشر کرد. «باغ گیلاس» از جمله اثار منتشرشدهٔ این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان