دانلود و خرید کتاب بانکداری آینده تونی بوبیر ترجمه فرزاد رمضانی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بانکداری آینده اثر تونی بوبیر

کتاب بانکداری آینده

معرفی کتاب بانکداری آینده

کتاب بانکداری آینده نوشتهٔ تونی بوبیر و ترجمهٔ فرزاد رمضانی راد و افشین گودرزی است و نشر ویراست آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب تحول بانکداری به واسطهٔ فناوری‌های مالی نوظهور هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (مبانی نظری و کاربردی) است.

درباره کتاب بانکداری آینده

دنیای دیجیتال بی‌وقفه در حال تجربه یک تحول عظیم و حرکتی روبه‌جلو است. امروزه تجارت الکترونیک نقش اصلی را در دنیای تجارت به خود اختصاص داده است. فناوری‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی، مانند هوش‌مصنوعی به‌عنوان بهترین گزینه به منظور جلو افتادن در عرصه رقابت در دینای دیجیتال شناخته شده و از محبوبیت زیادی برخوردارند.

فناوری هوش‌مصنوعی در دنیای جدید اقتصاد دیجیتال، به‌عنوان یک ابزارفروش و بازاریابی بسیار مفید برای مشاغل شناخته شده است. البته روش استفاده صحیح از این فناوری و آموزش نیروی کار در همه سطوح نیز امری لازم و ضروری است. مزایای اصلی استفاده از فناوری هوش‌مصنوعی عبارت‌اند از: تقویت روابط با مشتری، باقی‌ماندن در عرصه رقابت و افزایش بهره‌وری نیروی کار.

در کتاب بانکداری آینده سعی شده است نگاه عمیق‌تری به نقش هوش‌مصنوعی در آینده بانکداری دیجیتال داشته باشیم. در این نگاه به مباحثی از قبیل اهمیت و ضرورت تحول در بانکداری تحول، راهبردهای اقدامات ضروری، عناصر تحلیل‌های بانکداری (مدیریت مالی، تحلیل مشتریان، مدیریت ریسک، بازه عملیاتی)، بادگیری ماشین، هوش‌مصنوعی و برنامه‌ها و اهمیت برند در بانکداری، رهبری هوش‌مصنوعی و تحول کارکنان، بانکداری آینده، بانکداری باز و بلاک‌چین، نوآوری و پیاده‌سازی فین‌تک برای بانکداری و جرائم سایبری و میزان تب آوری فناوری اطلاعات پرداخته خواهد شد تا بتوانیم به مدیران بانکی در این حوزه دید جامع‌تری بدهیم.

خواندن کتاب بانکداری آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ اقتصاد و بانکداری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تونی بوبیر

تونی بوبیر، مدیر اجرایی سابق در بخش بین‌المللی است که در مورد کاربرد فناوری در بخش خدمات مالی کار می‌کرد. وی با بیش از ۳۰ سال تجربه، نویسنده‌ای مشهور و سخنران عمومی در سطح بین‌المللی است. وی درک عمیقی از نحوه استفاده از هوش تجاری و تحلیل‌ها برای افزایش مدیریت و تحویل محصولات و خدمات در صنایع مختلف دارد.

وی کارشناس قابل قبولی در زمینهٔ تحلیل مشتری، ریسک و اثربخشی عملیاتی است، وی مدافع قوی از تحلیل در سطح بنگاه و استفاده از هوش‌مصنوعی برای بهبود خدمات و کاهش هزینه‌ها است. وی در زمینه مهندسی، بازاریابی، بیمه و مدیریت زنجیره تأمین، فرد خبره‌ای است، وی نویسنده کتاب‌های «تحلیلی برای بیمه، تجارت واقعی داده‌های بزرگ» و کتاب «تحلیل پیشرفته و هوش‌مصنوعی: اثرگذاری، پیاده‌سازی و آینده کار» است. وی در نزدیکی لندن، بریتانیا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب بانکداری آینده

«نسل‌های امروزی رویه جدیدی را برای کار کردن در پیش گرفته‌اند. شرکت‌های نوپا در سرتاسر جهان که پس از سفارش قهوه ترجیحی، که جامعه فلت وایت نامیده می‌شد، در اصل فعالیت‌های کسب‌وکار خود را حول کافی‌شاپ، یک مکان غیررسمی دارای اینترنت رایگان متمرکز می‌کنند. همچنین کافی‌شاپ‌ها بخشی از مذاکره با اهریمن هستند چون درباره وقت سپری شده توسط بازدیدکننده‌ها نگرانی ندارند و همچنین کدهای دسترسی به اینترنت خود را هر روز تغییر نمی‌دهند. با موفقیت بیشتر شرکت‌های نوپا، آن‌ها اغلب از کافه را به مرکز نوآوری تبدیل می‌کنند، که در آنجا تخصص تقویت می‌شود، مشاوره را به‌راحتی در اختیار دارند و خدمات پشتیبانی در دسترس هستند.

حال به بررسی کافی‌شاپ‌ها و نقش آنها در آینده بانکداری می‌پردازیم. ایده کافی‌شاپ‌های بانکداری جدید نیست اما روند نوظهوری دارند. امروزه در شعبات بانک‌های محلی حین انتظار برای ملاقات با مشاور به مشتریان قهوه پیشنهاد می‌کنند، اما این کار ممکن است بیشتر از هر اقدامی برای تکرار مدل قهوه بانک کافه، یک نوع احترام باشد. شاید برخی بگویند که کافه بانک‌ها، شکل جدیدی از کانال توزیع هستند. به همان روشی که بین مالکیت خودرو، لیزینگ و خدمات مالی، کراس‌اور وجود داشته است، ظاهراً کافه بانک‌ها نشانگر یک نوع کراس‌اور بین خدمات خرده‌فروشی، تفریحی و امورمالی هستند که بر هم‌مکانی تأکید می‌کند.

با پیشروی بانک‌ها به سمت بانکداری کاملاً در دسترس و همه‌جا موجود که در انتهای شبکه تلفن به انسان وابسته نیست بلکه با نوعی سیستم خودکار جایگزین می‌شود، احتمالاً مفهوم کافه بانک‌ها نیز تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. توصیه رباتیک همراه با قهوه خودخدمتی؟

اورس بولت در مقاله خود با عنوان بانکداری بین‌الملل به مفهوم «بانکدار انسان‌نما» اشاره می‌کند و بیشتر به موضوع مشاوره رباتیک می‌پردازد. وی بر این نکته تأکید می‌کند، «بانکداری چیزی بیش از فناوری است، اما بدون آن نمی‌تواند پیشرفت کند». با همین معیار، شاید کافه بانک‌ها چیزی بیش از قهوه داشته باشند، اما بدون آن نمی‌توانند وجود داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۴ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان