دانلود و خرید کتاب ذهن بر فراز سرطان آن آماندا ترجمه حسن طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن بر فراز سرطان اثر آن آماندا

کتاب ذهن بر فراز سرطان

نویسنده:آن آماندا
انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ذهن بر فراز سرطان

کتاب ذهن بر فراز سرطان نوشتهٔ آن آماندا و ترجمهٔ حسن طاهری است و نشر گنجور آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب می‌آموزیم چگونه از سرطان جان سالم به در ببریم و به عنوان یک فرد عادی با عمر طولانی زندگی کنیم؟

درباره کتاب ذهن بر فراز سرطان

سرطان نوعی بیماری است که در آن، برخی از سلول‌های بدن بدون توقف شروع به تقسیم شدن می‌کنند و به بافت‌های اطراف گسترش می‌یابند. سرطان می‌تواند از هرجای بدن انسان شروع شود که از تریلیون‌ها سلول ساخته شده است. در حالت نرمال، سلول‌های بدن رشد می‌کنند و تقسیم می‌شوند تا سلول‌های جدیدی را تشکیل دهند که بدن به آن‌ها نیازمند است. هنگامی‌که سلول‌ها پیر می‌شوند یا آسیب می‌بینند، آن‌ها می‌میرند و سلول‌های جدید جای آن‌ها را می‌گیرند. هنگامی‌که سرطان بروز می‌کند، این روند درهم می‌شکند و سلول‌های پیر و آسیب دیده، درحالی‌که باید بمیرند، زنده می‌مانند. این سلول‌های اضافی می‌توانند بدون توقف تقسیم شوند و ممکن است منجر به تشکیل تومورها شوند.

متأسفانه، بسیاری از بیماران، به تشخیص سرطان به همان شیوه‌ای واکنش نشان می‌دهند که مردم در فرهنگ‌های بدوی به تحمیل یک نفرین یا طلسم واکنش نشان می‌دادند: حکم به یک مرگ وحشتناک. این پدیده که به "لبهِ استخوان" یا اصطلاح "کارد به به استخوان رسیدن" معروف است که منجر به ترس فلج کننده‌ای می‌شود که باعث می‌شود قربانی از دنیا کناره‌گیری کند و در انتظار یک پایان اجتناب‌ناپذیر باشد. در عمل پزشکی مدرن، زمانی‌که بیمار از روی نادانی یا خرافات، تشخیص سرطان را حکم اعدام می‌داند، ممکن است پدیده مشابهی رخ دهد. با این حال، پدیده مرگ عمدی تنها زمانی مؤثر است که فرد به قدرت نفرین اعتقاد داشته باشد.

در درمان سرطان، شاهدیم که بیماران در اولین دوره شیمی درمانی خود شکست می‌خورند، در دومین و سومین مرحله درمان دوباره شکست می‌خورند، سپس با بیماری پیشرفته‌تر، درمان در مرحله چهارم بسیار موفقیت‌آمیزتر می‌شود.

در همه‌چیز، اگر می‌خواهید موفق باشید، بهبودی یا زندگی با بهترین کیفیت را تجربه کنید، باید ریسک کنید. به‌نظر می‌رسد که فقط تمایل به فرصت‌سازی باعث ایجاد امید و فضای مثبتی می‌شود که در آن اراده راسخ برای زندگی تقویت می‌شود. راه‌های زیادی برای تقویت اراده برای زندگی وجود دارد.

کتاب ذهن بر فراز سرطان به بیماران سرطانی کمک می‌کند دوران بهبودی خود را بهتر و زودتر طی کنند.

خواندن کتاب ذهن بر فراز سرطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که دچار سرطان شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن بر فراز سرطان

«از میان تمام اجزای اراده برای زندگی، امید حیاتی‌ترین است. امید حالتی روانی و ذهنی است که به شما انگیزه می‌دهد تا به زندگی ادامه دهید، کارها را انجام دهید و به موفقیت برسید. فردی که امید ندارد زندگی را رها می‌کند و نمی‌تواند آن را اداره کند. بدون امید، چیز کمی برای زندگی وجود دارد. اما با امید می‌توان نگرش مثبت را حفظ کرد، عزم راسخ را تقویت کرد، مهارت‌های مقابله‌ای را تقویت کرد، و عشق و حمایت را آزادانه‌تر دریافت کرد.

حتی اگر تشخیص به‌گونه‌ای باشد که زیاد زنده نخواهید ماند، باید امید خود را حفظ کنید. امید چیزی است که مردم باید با آن زندگی کنند. اگر امید نداشته باشید، باعث می‌شود که در آینده منجر به افسردگی شوید. حتی اگر فقط یک شانس وجود داشته باشد باید امیدتان را حفظ کنید، زیرا می‌توان با بهبودهای جزئی امید را تقویت کرد و در صورت وقوع بحران‌ها یا عود مجدد بیماری از آن بهره برد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که به‌دلیل مشکلات بی‌پایان احساس خستگی و فرسودگی کنید و دست از مبارزه کردن برای زنده ماندن بردارید. خیلی وقت‌ها تسلیم شدن آسان‌تر از ادامه جنگیدن به‌نظر می‌رسد. یاس و ناامیدی گاهی اوقات می‌تواند بسیار کشنده باشد، طوری‌که برای به انجام رساندن وظیفه دشوار مبارزه برای سلامتی خود، عزم راسخ یا پشتکار لازم را نداشته باشید و منصرف شوید.

تجربه سرطان نه‌تنها از نظر فیزیکی مخرب است، بلکه می‌تواند یک عامل بازدارنده اصلی برای نگرش مبارزه و اراده شما برای زندگی باشد. اما حتی در سخت‌ترین زمان‌ها، اغلب منابع دست‌نخورده‌ای از قدرت فیزیکی و روانی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا یک روز دیگر را زنده بمانید. این منابع می‌توانند به زندگی شما معنا ببخشند و همچنین به‌عنوان فانوس دریایی عمل کنند که شما را در طول یک طوفان متلاطم به یک پناهگاه امن هدایت کنند.

برای هر فردی، امید معنای متفاوتی دارد؛ ما با استفاده از مهارت‌های‌مان موفق می‌شویم تا بتوانیم زندگی را به‌طور کامل تجربه کنیم، این بخشی از داشتن نگرش مثبت و پذیرش سهم خود در زندگی است. تمایلات‌ما برای خوشبختی، درمان، بهبودی یا طول عمر بیشتر اغلب توسط عوامل خارجی محدود می‌شود. ما همچنین نگران این هستیم که فقیر باشیم، آسیب ببینیم، به‌طرز وحشتناکی بمیریم، یا از چیزهای ناخوشایند دیگری را تجربه کنیم.

ممکن است آنقدر نگران باشید که احتمال بهبودی و حس خوش‌بینی خود را از دست بدهید. از طرف دیگر، ممکن است آنقدر امیدوار و مطمئن شوید که از واقعیت دور شوید. چالش اصلی شما ایجاد تعادل بین نگرانی و امیدتان است.

امید از طریق زندگی‌ما تغذیه می‌شود. دستیابی به بهترین کیفیت زندگی مستلزم حل و فصل مشکلات قدیمی، نزاع‌ها و اختلافات خانوادگی و همچنین تکمیل وظایف جاری است. مشکلاتی که حل نشده‌اند نیاز به راه‌حل دارند. اگر آینده محدود به‌نظر می‌رسد، می‌توانید به این رضایت دست یابید که بدانید به امور خود رسیدگی کرده‌اید و این بار را به دوش خانواده یا دیگران نسپرده‌اید. با این‌کار می‌توانید به آرامش فکری دست برسید که به تقویت اراده شما برای زندگی نیز کمک می‌کند. هرروز که می‌گذرد، سعی کنید آنچه را که می‌توانید انجام دهید و از اینکه بهترین کار را انجام داده‌اید، رضایت داشته باشید.

شجاع، ماجراجو و آماده زندگی کردن در هر روز باشید تا لذت زندگی را به حداکثر برسانید. تا زمانی‌که ترس، بدبختی و درد تحت کنترل باشد، می‌توان تا آخرین نفس به‌طور کامل زندگی کرد. هر یک از ما توانایی این را داریم که هر روز کمی بهتر زندگی کنیم، اما برای انجام این کار، باید هدفمند باشیم، اهدافی را تعیین کنیم و یک برنامه روزانه واقع بینانه را که مرتباً به‌روز می‌شود، به اجرا در آوریم.

این منابع پایه و اساس اراده برای زندگی هستند. ما تنها با استفاده از نیرویِ اراده می‌توانیم برای یک زندگی سرشار از امید تلاش کینم و به احساس متعالی شناخت و تجربه شگفتی‌های زندگی برسیم و معانی آن را از طریق زندگی در این دنیا درک کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان