دانلود کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم) با صدای زهرا احمدی + نمونه رایگان
کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم) اثر ایمان وفایی

دانلود و خرید کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم)

نویسنده:ایمان وفایی
گوینده:زهرا احمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم)

کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم) ترجمه و تلخیص ایمان وفایی است و انتشارات رزیدنت‌یار آن را با گویندگی زهرا احمدی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم)

کتاب قلب کودکان (بخش پنجم) مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشته پزشکی و تخصص اطفال است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. مجموعهٔ قلب کودکان شامل خلاصهٔ درس و مجموعه سؤال‌های آزمون به همراه پاسخ‌های تشریحی است. این کتاب بخش پنجم از این مجموعه است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی قلب کودکان (بخش پنجم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب قلب کودکان (بخش پنجم) به افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۷۱,۰۰۰
تومان