دانلود و خرید کتاب شکست ناپذیر فاطمه جهانی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکست ناپذیر اثر فاطمه جهانی فر

کتاب شکست ناپذیر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شکست ناپذیر

کتاب شکست ناپذیر؛ معجزه‌ای برای افزایش عزت نفس و احساس ارزشمندی نوشتهٔ فاطمه جهانی فر است. انتشارات متخصصان این کتاب را که به مفهوم عزت‌نفس پرداخته، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شکست ناپذیر

گفته شده است که کتاب شکست ناپذیر، معجزه‌ای برای افزایش عزت‌نفس و احساس ارزشمندی است. این کتابی که در ۵ بخش نوشته شده، شما را با معنی عزت‌نفس آشنا می‌کند. نویسنده در ابتدای کتاب گفته است که «عزت» در لغت به‌معنای شکست‌ناپذیری است و واقعاً چنین عزتی را در پرتو ارتباط با صاحب عزت مطلق یعنی خداوند می‌توان به دست آورد و انسان برای رسیدن به رضایت خداوند، سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت چاره‌ای جز اینکه باور کند ارزشمند است ندارد. چون شما آفریده ی خالقی بزرگ هستید و تا زمانی که به بزرگی و ارزشمندی خود پی نبرید، بزرگی خالق را نیز درک نخواهید کرد.

در کتاب شکست ناپذیر نوشتهٔ فاطمه جهانی فر ریشه حال بد و اضطراب و استرس زیاد در زندگی انسان امروز و همچنین چگونگی رفع آن و تبدیل شدن به فردی قوی‌تر، شادتر و آرام‌تر پرداخته شده است.

در این کتاب یاد می‌گیریم چگونه به خود دوستی و خودشناسی برسیم و عزت نفس و احساس ارزشمندی را در خود افزایش دهیم تا بتوانیم در مشکلات زندگی فردی آرام‌تر، قوی و شکست‌ناپذیرتری باشیم و با انرژی و سرعت بیشتر، جاده سخت و پر پیچ و خم زندگی را پشت سر بگذاریم و به مقصد زیبای سفر زندگی برسیم و چگونه زخم‌ها و تجربه‌های دردناک زندگی را که در گذشته توسط اطرافیان و خودمان در روح و روانمان ایجاد شده است، درمان کنیم و با قدرت و انرژی‌ای که در ما ایجاد می‌شود به حال خوب برسیم و از زندگی لذت ببریم و چگونه حرف‌های منفی دیگران برایمان اهمیت نداشته باشد و با وجود خیلی از مشکلات در مسیر زندگی و اهدافمان حرکت کنیم و خسته نشویم، در واقع در این کتاب متوجه می‌شوید که یک کیمیاگر هستید و یاد می‌گیرید چگونه از تمام دردها و رنج‌هایی که در زندگی داشته‌اید گنج زندگی‌تان را که حال خوب است استخراج کنید و این آرامش و حال خوب را به اطرافیانتان و کسانی که دوستشان دارید نیز انتقال دهید.

خواندن کتاب شکست ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد عزت‌نفس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شکست ناپذیر

«همه انسان‌ها نقاط مشترکی با یکدیگر دارند ولی هر انسان با روح و جسم منحصر به فرد و مستقل به خود متولد می‌شود هر انسان با سیستم ایمنی متفاوت، ظاهری متفاوت، اثرانگشت متفاوت و خصوصیات اخلاقی و شخصیتی متفاوت و حتی با مقدار احساس ارزشمندی و حس آرامش متفاوت با دیگران پا به این دنیا می‌گذارد و به تنهایی از این دنیا می‌رود و به خاک سپرده می‌شود انسان موجودی تنها و مستقل است ولی از تنها بودنش و بی تکیه‌گاه بودنش در این دنیا می‌ترسد که باعث می‌شود برای رهایی از ترس‌ها و نگرانی‌هایش در طول زندگی تلاش کند تا این تنهایی و خلا را با چیزی یا کسی پر کند تا به آرامش و شادی برسد ولی با تمام تلاش‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌هایش پس از مدتی با هزینه‌های زیادی که پرداخت می‌کند متوجه می‌شود هیچ چیز و هیچ کس جز تکیه‌کردن و رابطه صمیمی با خداوند او را آرام و بی‌نیاز نمی‌سازد.

***

یکی از راه‌های دیگر برای اینکه بهتر تشخیص بدهید که خواسته‌هایتان درست و انسانی است یا نه؟ از خود بپرسید کاری که می‌خواهید انجام بدهید اگر دیگران با شما انجام دهند ناراحت می‌شوید یا نه؟ یعنی اگر خود را جای دیگران بگذارید تصمیمات، انتخابات و رفتارهای خود را تأیید می‌کنید و درست میدانید یا نه؟

و اگر شما هنوز خود توانایی پذیرش تصمیمات درستی که دیگران برای خود می‌گیرند را ندارید هنوز آمادگی لازم برای گرفتن تصمیمات بزرگ در زندگی خود را نیز ندارید مثلاً اگر فرزند شما بخواهد در آینده هنرمند بشود ولی شما اجازه نمی‌دهید که او هنرمند شود چون شما هنر را دوست ندارید و بدون در نظر گرفتن علاقه فرزندتان، می‌خواهید او مهندس شود پس هنوز خودتان هم آمادگی ندارید از شغلی که در آن آرامش ندارید و به آن علاقه ندارید بیرون بیایید و به حرفه‌ای که دوست دارید مشغول شوید چون همیشه تصمیمات بزرگ، باور و ایمان قوی و شجاعت بسیار می‌خواهد.

اما اگر اطرافیانتان از شما توقعاتی دارند که شما از آن‌ها این توقعات را ندارید و یا آن‌ها، توقعاتی که از دیگران دارند خودشان در ارتباط با دیگران رعایت نمی‌کنند شما در ارتباط با این افراد اصلاً لازم نیست به نظرات آن‌ها اهمیت دهید چون این افراد بسیار خودخواه هستند و شما نباید با تأمین درخواست‌های اشتباهشان، رفتارهای بد را در آن‌ها افزایش دهید، چون این‌چنین شما نیز در رفتارهای بد آن‌ها شریک خواهید بود.

حال از خود بپرسید: من در زندگی‌ام چند نیاز اصلی‌ام را دارم؟ مثلاً پاسختان این است من به لطف خداوند شغل خوبی دارم ولی بقیه نیازهایم را به‌عنوان یک انسان ندارم.

تمرین: از خود بپرسید برای رسیدن به نیازهای اصلی خود باید چه رفتارهایی را ترک کنید و همچنین چه‌کارهایی را باید انجام دهید؟

اگر می‌خواهید متوجه شوید که چقدر در مسیر درست هستید یا نه؟ پاسخ این است که هر چه در مسیر زندگی احساس امنیت، شادی و امید به آینده بیشتر باشد یعنی شما در مسیر درست هستید اما اگر در مسیر اشتباه باشید حالتان خوب نیست زیرا الهامات و هدایت خداوند از امید، صبوری و رسیدن به خواسته‌هایتان صحبت می‌کند ولی شیطان و وسوسه‌هایش مدام در ذهنتان از کمبود، ناامیدی، مشکلات و نرسیدن به خواسته‌هایتان حرف میزند ولی انسان باید آگاه باشد که خواسته‌هایش در نزد خداوند امانت است و تلاش برای رسیدن به خواسته‌هایش او را به انسانی بهتر و ارزشمندتری تبدیل می‌کند که باعث می‌شود شما در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان به فردی متعادل‌تر، مسئولیت‌پذیرتر و انسانی کامل‌تر، دوست‌داشتنی‌تر، جذاب‌تر و بااخلاق‌تری تبدیل شوید و به‌خاطر همین است که در تمام ادیان و کتاب‌های آسمانی مثبت اندیشی، دعا کردن و یقین به برآورده شدن خواسته‌هایتان و توکل به خداوند بسیار تأکید شده است، خداوند ما را از هر ناامیدی، سوظن و بداندیشی دور می‌خواند و ناامیدی را از گناهان کبیره و نابخشودنی می‌داند زیرا تلقین ناامیدی از طرف شیطان و قبول این تلقین از طرف انسان ضربه‌ای به او وارد می‌کند که باعث هلاکت و بدبختی‌اش می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۱۰۰
۲۲,۰۵۰
۵۰%
تومان