دانلود و خرید کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها مری ولفورد ترجمه زهرا نعمتی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها اثر مری ولفورد

کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها

معرفی کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها

کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها نوشتهٔ مری ولفورد (روان‌شناس بالینی مشاور) و ترجمهٔ زهرا نعمتی زاده و فرانک اردلانی فرسا است. انتشارات ابن سینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها

کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها به شما کمک می‌کند تا خودتان و دیگران را بهتر درک کنید، شفقت به خود را پرورش دهید و اتصال بیشتری احساس کنید و نیز بر شرم و خودانتقادگری چیره شوید. این کتاب در ۵ بخش نوشته شده است. عنوان این فصل‌ها به‌ترتیب عبارت است از «شروع با درمان متمرکز بر شفقت»، «درک خودمان»، «پرورش ذهن مشفقمان»، «تمرینات مشفقانه» و «بخش ده‌ها». کتاب حاضر حاوی اطلاعاتی ارزشمند و مهم است که کمک می‌کند خودتان و سایرین را بهتر بشناسید؛ با مطالعهٔ این کتاب همچنین می‌توانید زندگی روزانه‌تان را دقیقه‌به‌دقیقه، ساعت‌به‌ساعت و روزبه‌روز هماهنگ‌تر کنید. مری ولفورد تا حد ممکن از اصطلاحات خاص و تکنیکی پیچیدهٔ کمی استفاده کرده است؛ بنابراین مطالعهٔ این کتاب نیازمند دانش زمینه‌ای روان‌شناسی نیست. نویسنده علاوه بر مطالب این کتاب، یک برگهٔ تقلب دسترسی رایگان در جای‌جای این اثر ارائه داده است که یادآورهای مفیدی را ارائه می‌دهد.

خواندن کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درمان متمرکز بر شفقت برای تازه کارها

«کسی که واقعاً آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارد و درجهت رسیدن شما به آن تلاش می‌کند، اگر نیاز به راهنمایی یا برخورد با موضوعی داشته باشید هرگز به شما نمی‌گوید «برو برو، فکرش را هم نکن» و شما را تنها نمی‌گذارد. اما همانند خود انتقادگری هم مستعد ضربه زدن به شما نخواهد بود. کمکتان خواهد کرد موارد را از چشم‌اندازی متفاوت دیده و تغییراتی در آن ایجاد کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان