دانلود و خرید کتاب ترکیب بندی خلاق هارولد دیویس ترجمه علی تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترکیب بندی خلاق اثر هارولد دیویس

کتاب ترکیب بندی خلاق

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ترکیب بندی خلاق

کتاب ترکیب بندی خلاق نوشتهٔ هارولد دیویس و ترجمهٔ علی تهرانی است. انتشارات آوند دانش این کتاب را که درمورد نکات و تکنیک‌های عکاسی دیجیتال سخن گفته، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ترکیب بندی خلاق

کتاب ترکیب بندی خلاق که بیشتر صفحاتش عکس‌های بدیع هارولد دیویس را در بر گرفته است، نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای ترکیب‌بندی را به شما می‌آموزد و مهارت‌هایتان را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد. با این کتاب بیاموزید که چگونه می‌توان پیش از عکاسی‌، تصاویر را در ذهن تجسم و تر‌کیب‌بندی کرد‌. پیش از گرفتن عکس خواهید دانست که انواع لنز‌ها‌، شرایط مختلف نورپردازی‌، فواصل کانونی و میزان اکسپوژر چه تأثیری بر اثرتان خواهند گذاشت‌. از مزایای فرمت RAW بهره‌مند می‌شوید و یاد می‌گیرید که با شکل‌ها‌، خط‌ها‌، الگوها و چندین عامل دیگر دست به خلاقیت بزنید‌. هر کدام از عکس‌های کم‌نظیر این کتاب نکته‌ای از ترکیب‌بندی را بیان می‌کنند‌. هارولد دیویس توضیح داده است که پیش از گرفتن عکس چه در سرش می‌گذشته و چگونه عکس را ترکیب‌بندی کرده است تا به هدفش دست یابد‌؛ البته جزئیات فنی کارها را هم فراموش نکرده است؛ لنز استفاده‌شده‌، دیافراگم‌، سرعت شاتر‌، ISO، شرایط نوری و اطلاعات مرتبط دیگر‌.

هارولد دیویس، نویسندهٔ کتاب حاضر، یک هنرمند دیجیتال شناخته‌شدهٔ بین‌المللی و عکاسی حرفه‌ای است که برندهٔ جوایزی هم شده است. او چند کتاب درمورد حرفهٔ خود نوشته است.

خواندن کتاب ترکیب بندی خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران هنر و حرفهٔ عکاسی دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

کتاب برای کسانی که میخواهند آشنایی اولیه ای با ترکیب بندی داشته باشن میتونه کتاب بشیار خوبی باشه. اگر هم سطح بالاتری دارین، کماکان دیدن مثال های متعدد و بعضا جالبش، برای پرورش ذهن عکاسانه مفید خواهد بود. البته ترجمه در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان