دانلود و خرید کتاب جین آستین ماریا ایزابل سانچز وگارا ترجمه مریم فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جین آستین

کتاب جین آستین نوشتهٔ ماریا ایزابل سانچز وگارا و ترجمهٔ مریم فیاضی است. انتشارات شهر قلم این کتاب را برای کودکان روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جین آستین

«زنان کوچک، رؤیاهای دور و دراز» مجموعه‌ای برای کودکان است و قصهٔ زنانی را می‌گوید که با خیال‌پردازی‌هایشان زندگی کردند؛ زنانی که رؤیاهایشان را دوست داشتند. آن‌ها با دل‌دادن به رؤیاها و آرزوهایشان موفق شدند برای همیشه در تاریخ بمانند. جین آستین با نوشتن دربارهٔ زنان جوانی که آنقدر شجاع بودند تا برای خودشان تصمیم بگیرند و تسلیم نشوند، نویسنده‌ای ماندگار و محبوب شد. او در ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ در استیونتون، همپشر، جنوب شرقی انگلستان به دنیا آمد. او نویسندۀ قرن هجدهم و نوزدهم است که آثارش تأثیر گسترده‌ای بر ادبیات غرب گذاشت. شناخت او از زندگی زنان و مهارتش در نشان‌دادن ظرایف زندگی، او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرده است. جین آستین، ششمین فرزند از ۷ فرزند یک کشیش ناحیه بود. او در نوجوانی، نوشتن رمان را آغاز کرد. «عقل و احساس»، «غرور و تعصب»، «مانسفیلد پارک» و «اِما» کتاب‌هایی بودند که در زمان حیات این نویسنده چاپ شدند. ۲ کتاب دیگر او، پس از مرگش منتشر شدند (رمان‌های «نورثنگر ابی» و «ترغیب») و ۲ کتاب او هیچ‌گاه به پایان نرسیدند («لیدی سوزان» و «واتسن‌ها»). جین آستین در دورانی که زنده بود، کتاب‌هایش را بدون نام چاپ می‌کرد و هیچ‌کس نمی‌دانست که نویسندۀ کتاب، چه کسی است.

سبک جین آستن در شیوۀ نگارش، منحصربه‌فرد است. در آثار او، صدای راوی رمان با عمیق‌ترین احساسات شخصیت‌های قصه پیوند می‌خورد؛ به‌طوری‌که با خواندن رمان‌های او می‌توان پا جایِ پای شخصیت‌های داستان گذاشت. به نظر منتقدان، آستین نبوغی دووجهی داشت؛ هم طنز قدرتمندی داشت و هم اخلاق و روحیات آدم‌ها را خوب می‌شناخت. بر اساس رمان‌های جین آستن، نمایش‌های متعدد، اقتباس‌های تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی ساخته شده است؛ برای نمونه می‌توان به سریال «گم‌شده در آستن» (Lost in Austen) بر اساس رمان «غرور و تعصب» و فیلم سینمایی «غرور و تعصب» (۲۰۰۵) با بازی «کی‌را نایتلی» بر اساس رمانِ یادشده اشاره کرد. اولین ترجمهٔ رمان‌های جین آستن در ایران، به‌کوشش «شمس‌الملوک مصاحب» و به تاریخ اسفند ۱۳۳۶ انجام و منتشر شد. جمشید اسکندانی (نشر ثالث) و رضا رضایی (نشر نی) نیز از دیگر مترجمان آثار این نویسندۀ مشهور هستند.

جین آستین در ۱۸ ژوئیهٔ ۱۸۱۷ درگذشت. او در کلیسای وینچستر به خاک سپرده شد. کتاب جین آستین به او پرداخته است.

خواندن کتاب جین آستین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

mutakef
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

لطفا، این مجموعه کتاب هایی ک ب شخصیت شناسی افراد شاخص رشته های مختلف کمک میکنه در کتابخانه بذارید ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان