دانلود و خرید کتاب ایدا لاولیس ماریا ایزابل سانچز وگارا ترجمه مریم فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ایدا لاولیس

کتاب ایدا لاولیس نوشتهٔ ماریا ایزابل سانچز وگارا و ترجمهٔ مریم فیاضی است. انتشارات شهر قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این زندگی‌نامه برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب ایدا لاولیس

کتاب ایدا لاولیس که با تصویرسازی‌های «زافوکو یاماموتو» منتشر شده، کودک را با فردی به نام «اِیدا لاولیس» آشنا می‌کند. آگوستا اِیدا کینگ، کنتس لاولِیس در قرن ۱۹ زندگی می‌کرد. او ریاضی‌دان، نویسنده و نخستین برنامه‌نویس رایانه بود که بیشتر برای همکاریش با «چارلز ببیج» در زمینهٔ رایانهٔ همه‌منظوره به نام «موتور تحلیلی» مشهور است. یادداشت‌های او دربارهٔ این ماشین شامل آنچه به عنوان اولین الگوریتم شناخته می‌شود، است که قرار بود توسط یک ماشین استفاده شوند؛ به همین دلیل، او غالباً به‌عنوان اولین برنامه‌نویس رایانه‌ای شناخته شده است.

مجموعهٔ «زنان کوچک، رؤیاهای دور و دراز» حاوی قصهٔ زنانی است که با خیال‌پردازیشان زندگی کردند؛ زنانی که رؤیاهایشان را دوست داشتند. آن‌ها با دل‌دادن به رؤیاها و آرزوهایشان موفق شدند برای همیشه در تاریخ بمانند. ایدا لاولیس یکی از همین زنان است. دختری که عاشق بازی با اعداد و ریاضی بود و کارهای او باعث اختراع اولین کامپیوتر بیشتر از ۱۰۰ سال پیش شد.

خواندن کتاب ایدا لاولیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان