دانلود و خرید کتاب کودکان ثروت ساز ایران مریم اعیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودکان ثروت ساز ایران اثر مریم اعیان

کتاب کودکان ثروت ساز ایران

معرفی کتاب کودکان ثروت ساز ایران

کتاب کودکان ثروت ساز ایران نوشتهٔ مریم اعیان است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی ۹۹راهکار برای افزایش هوش مالی والد و کودک است.

درباره کتاب کودکان ثروت ساز ایران

کتاب کودکان ثروت ساز ایران در فصل اول، انواع هوش «گاردنر» و ۳۴ نوع هوش «باکینگهام» را معرفی کرده که به شما کمک می‌کند ۵ الگوی برتر را در خود و فرزندتان شناسایی کنید. فصل دوم به تعریف هوش مالی و ضرورت و اهمیت آن برای کودکان و نوجوانان اشاره دارد. در این فصل، با تکنیک‌های آسانی متوجه چگونگی افزایش انواع هوش مالی در فرزندان خواهید شد. فصل سوم دربارهٔ انواع باورهای مخرب و محدودکننده است. همان‌طور که می‌دانید باورها نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. شما می‌توانید باورهای محدودکننده‌تان درمورد ثروت را که مانع رسیدن به درآمد بالا شده، شناسایی کنید و آن‌ها تغییر دهید و باورهای مثبت و ثروت‌ساز را از کودکی در ذهن کودکانتان بگنجانید. فصل چهارم کتاب، دربارهٔ تعریف پول و ثروت است. چگونگی رسیدن به ثروت در عصر جدید را یاد می‌گیرید. در این فصل دربارهٔ ۴ بُعد ثروت که شامل ابعاد جسمی، ذهنی، روحی و معنوی است، صحبت شده است. فصل پنجم کتاب، شما را با پول و اهمیت آن، شرح تاریخچهٔ پول برای کودکان و اینکه پول از کجا می‌‎آید، آشنا می‌کند. می‌توانید با شیوه‌های صحیح استعدادیابی کودکان که در راستای علایق و مهارت‌هایشان است، خلاقیت و خودآگاهیشان را افزایش دهید تا مسیر کسب درآمد را برایشان هموارتر کنید؛ همچنین راه‌های افزایش خلاقیت و خودآگاهی کودکان و نوجوانان و رفتارهای درست با نوجوانان ذکر شده است. قواعد درست هدف‌گذاری و داشتن چشم‌انداز عالی برای آینده فرزند شما به‌شیوه‌ای بسیار آسان نیز بیان شده است.

در فصل ششم، انواع روش‌های کسب درآمد، راه‌‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین برای کودکان و نوجوانان و آموزش کامل بازاریابی و فروش ذکر شده است. در فصل هفتم، فرزند شما یاد می‌گیرد چگونه درآمدش را ثبت و مدیریت کند؛‌ همچنین با شیوهٔ بودجه‌بندی پول آشنا می‌شود. در فصل هشتم، یاد می‌گیرید پولی را که از بودجه‌بندی و پس‌انداز به دست آورده‌اید، چگونه سرمایه‌گذاری کنید تا بر ارزش آن افزوده شود. راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری آموزش داده شده است. مهم‌ترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری روی استعداد فردی کودکان و نوجوانان است؛ همچنین انواع سرمایه‌گذاری مثل خرید مسکن، بیمهٔ عمر، طلا و سکه، بورس و… توضیح داده شده است. در فصل آخر، قوانین افزایش هوش مالی فرزندان را که از سن ۲ تا ۱۸سالگی را در بر می‌گیرد، فرا می‌گیرید.

پس با مطالعهٔ کتاب کودکان ثروت ساز ایران نوشتهٔ مریم اعیان، شما هم در کنار فرزندان خود، با مهارت‌های کسب درآمد، مدیریت پول، مدیریت هزینه‌ها، بودجه‌بندی‌ و انواع‌سرمایه‌گذاری آشنا‌ می‌شوید و می‌توانید در مسیر رسیدن به ثروت، موفقیت و خوشبختی گام بردارید.

خواندن کتاب کودکان ثروت ساز ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ درمورد مدیریت مالی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۵۵۹۲۱
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

سلام من این کتاب رو‌خوندم بسیار تکنیکی و عالی بود نکات عالی سرمایه گذاری بیان شده بود و یک کتاب با متن روان و راحت برای والدین هست که هم سواد مالی خودشون و هم فرزندانشون رو افزایش بدهند من

- بیشتر
کاربر ۲۰۲۳۴۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

کتاب فوق‌العاده ایست، بسیار کامل و جامع است، برای کودکان امروز با این حجم از تورم کشورمان لازمه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۷۷,۲۸۰
تومان