دانلود و خرید کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته) جنیفر اسمیت ترجمه علیرضا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته) اثر جنیفر اسمیت

کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته)

معرفی کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته)

کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته) نوشتهٔ جنیفر اسمیت و ترجمهٔ علیرضا محمدی و سیدا جوکار است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته)

پدر و مادر بودن شگفت‌انگیز است. همچنین کمی ترسناک. به محض اینکه والد شوید، مسئول زندگی یک انسان دیگر خواهید بود. هر کاری که انجام می‌دهید، هر چیزی را که الگوسازی کنید، روی آیندهٔ بچه‌ها اثر خواهد گذاشت. هر تصمیمی که گرفتید، تعیین خواهد کرد آیا آنها در زندگی موفق خواهند شد یا خیر.

ما در جایگاه والدین مسئولیت خطیری داریم! در حالی که والدگری می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در عین حال اگر ابزار مناسب را در دست داشته باشیم، بسیار لذت‌بخش نیز هست. در صورتِ داشتن ابزارهای مناسب، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم بچه‌هایمان اکنون و در آینده شاد، مثبت‌اندیش و موفق خواهند بود.

دلیل نگاشتن این کتاب همین است. در کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته)، یاد خواهید گرفت که چه اقداماتی انجام بدهید تا والدی خوب و شایسته باشید. قصد کتاب این نیست کاری کنید که فرزندتان احساس کند تمام دنیا حول محور او می‌چرخد. با مطالعهٔ مطالب این کتاب، یاد خواهید گرفت که چگونه اعتمادبه‌نفس را در فرزندتان بنا نهید؛ بدون اینکه از خودتان یا رابطه‌تان غافل شوید.

می‌آموزید که چگونه از فعالیت‌های شاد و مفرح برای آموزش مهارت‌های لازم به فرزندتان بهره بگیرید. وقتی این کتاب را تمام کنید، تمام ابزارهای لازم را در اختیار دارید که اطمینان حاصل کنید در حد توانتان هر کاری انجام می‌دهید تا شادی، موفقیت و مثبت بودن را در فرزندتان نهادینه سازید.

حتی اگر احساس دلسردی و درماندگی دارید، حتی اگر بچه‌هایتان بزرگ شده‌اند و فکر می‌کنید خیلی دیر شده است، این کتاب کمکتان می‌کند زندگی خودتان و آنها را تغییر دهید.

خواندن کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مادران و پدران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من عاشق پدر و مادرم هستم (والدین شایسته)

«پرورش فرزندی موفق، شاد و مثبت‌اندیش ممکن است وظیفهٔ ترسناکی به نظر برسد، به ویژه اگر همیشه خودتان ناشاد و منفی باشید. اگر می‌خواهید ببینید فرزندتان به فردی موفق، شاد و مثبت تبدیل می‌شود، باید یاد بگیرید چطور الگوی خوبی برایش باشید.

بیشتر ما فراموش می‌کنیم که نه تنها اولین آموزگار فرزندمان هستیم، بلکه مهمترین آموزگار او نیز هستیم. جامعه راه‌های زیاد دیگری تدارک دیده است تا فرزندمان از دیگران بیاموزد. او در مدرسه می‌آموزد، هنگامی که در جمع بچه‌ها و مواقعی که با دوستانش و افراد دیگر است.

بچه‌ها همیشه در حال یادگیری هستند. آنها مدام برای پاسخ‌هایشان به اطرافیان نگاه می‌کنند. هر لحظه از زندگیِ کودکی‌شان در حال آموزش درس‌های مختلفی هستند و شما ممکن است حتی متوجه نباشید در حال یادگیری هستند. آنها از اولین لحظه پس از تولد، شروع به یادگیری این درس‌ها می‌کنند.

وقتی بتوانید بپذیرید که قرار است الگوی فرزندتان باشید (خواه شایستگی داشته باشید یا خیر) باید هر کاری می‌توانید انجام بدهید تا مطمئن شوید الگویی عالی هستید. موارد بسیار زیادی وجود دارد که دلتان می‌خواهد وقتی فرزندتان رشد می‌کند آنها را یاد بگیرد و احتمالاً چیزهای زیادی هم هست که نمی‌خواهید یاد بگیرد.

این موضوع می‌تواند موجب احساس درماندگی در والدین شود. با این حال، مهم است به خاطر داشته باشید برای اینکه الگوی خوبی برای فرزندانتان باشید، الزاماً نباید عالی و بی‌نقص باشید. بلکه بچه‌هایتان باید درک کنند که شما هم انسان هستید و به عنوان یک انسان، نقطه ضعف و عیب هم دارید. باید ببینند که مرتکب اشتباه می‌شوید تا بدانند اشکالی ندارد خودشان هم اشتباه کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان