دانلود و خرید کتاب سود بیشتر از ریسک کمتر پیم ون ویلت ترجمه جان د. کانینگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سود بیشتر از ریسک کمتر

کتاب سود بیشتر از ریسک کمتر نوشتهٔ پیم ون ویلت و جان د. کانینگ و ترجمهٔ کامیار نوربخش و محسن اسلامی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سود بیشتر از ریسک کمتر

کتاب سود بیشتر از ریسک کمتر درمورد تناقضی قابل‌توجه در بازار سهام سخن گفته است. سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین اصول زندگی هر شخص برای رسیدن به اهداف مالی کوتاه‌مدت و بلندمدت موردنظر او است. در سال‌های اخیر، مردم ایران با مفاهیم اولیهٔ سرمایه‌گذاری مانند ریسک حضور در بازارهای مختلف و این مسئله که هر بازار، دوران رکود و رونق را به‌صورت پیوسته تجربه می‌کند، آشنا شده‌اند. سرمایه‌گذاران مطرح جهان، بر اساس مطالعات و تجربیات خود، هر یک اصول و ضوابطی را در سرمایه‌گذاری رعایت می‌کنند و همین موضوع باعث شده است که در شرایط مختلف بتوانند بهترین تصمیمات را گرفته و ارزش سرمایهٔ خود را روزبه‌روز افزایش دهند؛ علاوه بر این، تحقیقات دانشگاهی فراوانی در این حوزه انجام شده که هر یک از آن‌ها با مطالعهٔ شرایط بازارهای مختلف مالی، به‌دنبال کشف بهترین روش سرمایه‌گذاری بوده‌اند.

گفته شده است که تنها کلمه‌ای است که پس از خواندن این کتاب در ذهنتان تداعی خواهد شد، اصلی‌ترین موضوعی است که نویسنده به آن اشاره کرده و از عنوان کتاب نیز مشخص است. این موضوع در تناقض با مفاهیمی است که همه‌روزه در زندگیمان با آن‌ها سروکار داریم. مولف در زمان تحصیل با موضوعی در حوزهٔ سرمایه‌گذاری آشنا شده و روی مطالعهٔ آن تمرکز کرده است. پس از این که مطالعاتش به نتایج بسیار حیرت‌انگیزی می‌رسد، آن‌ها را در قالب مقالات ارائه کرده و پس از اتمام دانشگاه، همچنان به بررسی موضوع ادامه داده و آن را در سرمایه‌گذاری‌های خودش هم به اجرا می‌گذارد. او پس از سال‌ها تجربهٔ موفق در حوزهٔ سرمایه‌گذاری و تأسیس یک صندوق سرمایه‌گذاری موفق، تصمیم می‌گیرد مطالعاتش را در قالب کتابی به زبان ساده عرضه کند. 

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب سود بیشتر از ریسک کمتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان