دانلود و خرید کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش دیوید استوتلار ترجمه فرشاد تجاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش اثر دیوید استوتلار

کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش

معرفی کتاب تدوین برنامه های موفق حمایت مالی در ورزش

کتاب تدوین برنامه‌ های موفق حمایت مالی در ورزش نوشتۀ دیوید استوتلار و ترجمۀ فرشاد تجاری و محمد نوحی و امیررضا بال زاده است. این کتاب را انتشارات حتمی منتشر کرده است.

درباره کتاب تدوین برنامه‌ های موفق حمایت مالی در ورزش

کتاب تدوین برنامه‌ های موفق حمایت مالی در ورزش هدفی ساده را دنبال می‌کند؛ ایجاد اثری کاربردی برای یاری‌رساندن به افرادی که می‌کوشند طی یک فرایند تعریف‌شده و متناسب با صنعت ورزش، طرح‌ها و برنامه‌های حمایت مالی ارائه کنند؛ فرایندی ترتیبی مهیا شده است تا بر اساس آن بتوان برنامه‌های حمایت مالی مناسبی طرح‌ریزی کرد که تضمین‌کنندهٔ موفقیت باشند.

این کتاب کاربردی بر اساس یک فرایند چندین‌ساله، تحقیق، مطالعه و نقد حمایت‌های مالی ورزشی و بر مبنای تجربیات نویسندگان در حوزه‌های آکادمیک و صنعت ورزش نوشته شده است. ازآنجاکه مباحثی دررابطه‌با تئوری‌های حمایت مالی در ورزش، در کتاب مبانی بازاریابی ورزشی عنوان شده، کتاب حاضر بیشتر به مصادیق حمایت مالی می‌پردازد تا اینکه مفاهیمی مرتبط با راهکارهای بازاریابی ورزشی را دنبال کند. این کتاب نخست مروری بر مفاهیم نظری موضوع داشته و سپس مثال‌هایی را دررابطه‌با همان مفاهیم از دنیای واقعی بازاریابی ورزشی ارائه کرده است. در برخی موارد، نام سازمان‌ها به‌دلیل برخی ملاحظات تغییریافته است. بیشتر فصل‌ها حاوی کاربرگ‌هایی هستند که توانایی خواننده را برای ایجاد طرح‌های حمایت مالی باکیفیت افزایش می‌دهند.

کتاب تدوین برنامه‌ های موفق حمایت مالی در ورزش یکی از کاربردی‌ترین و به‌روزترین کتاب‌ها در زمینۀ حمایت مالی در ورزش است. این کتاب علاوه بر اینکه اصول حاکم در این عرصه را معرفی می‌کند، مثال‌ها و مصادیقی عینی و ملموس را به خواننده ارائه می‌کند که در درک و فهم بهتر اصول بسیار مؤثر و مفید هستند.

خواندن کتاب تدوین برنامه‌ های موفق حمایت مالی در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به موضوعات ورزشی، سلامت و تناسب‌اندام می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب تدوین برنامه‌ های موفق حمایت مالی در ورزش

«وابستگی به فرایند حمایت مالی

برخی مسئولان معتقدند که ورزش برای تأمین هزینه‌ها به‌شدت به شرکت‌های حامی مالی وابسته شده است. این ۳ نمونه نشان می‌دهد که وابستگی زیاد به حامیان مالی می‌تواند تأثیرات فاجعه‌آمیزی داشته باشد. در کشور چین زمانی که حامیان مالی در طول رکود اقتصادی آسیا کشور را ترک کردند، تورنمنت بین‌المللی بدمینتون این کشور برگزار نگردید. هم‌چنین زمانی که گروه مدیریت بین‌المللی نتوانست یک حامی مالی معروف را تضمین نماید تور اتحادیۀ تنیس زنان شیکاگو لغو شد؛ بر طبق مدارک بیشتر، مسابقات قهرمانی دو زنان جهان در فورت لادردیل لغو شد چون حامیان مالی در دقایق آخر انصراف دادند.

بدیهی است که این وابستگی به درآمد حمایت مالی، درمورد دانشگاه‌ها نیز وجود دارد، در سال ۲۰۰۸ دانشگاه نبراسکا یک قرارداد ۱۳ساله با آی ام جی امضا نمود. مقدار کل قرارداد شامل حقوق حمایت مالی بخش ورزشی برابر ۱۴۳ میلیون دلار بود. نایک قراردادی با ۲۰ کالج برتر آمریکای شمالی داشت درحالی‌که آدیداس معاملاتی با ۱۵ دانشگاه، شامل دانشگاه تگزاس و دانشگاه میشیگان امضا کرد که هر دو در سال ۲۰۰۸ از نایک به آدیداس منتقل شدند. ارزش معاملۀ دانشگاه تگزاس ۶۰ میلیون دلار به‌اضافۀ یک قرارداد ۶/۵ میلیون دلاری برای تابلوهای تبلیغاتی بود.

بسیاری از نهادهای آموزشی متوجه مزایای معاملات حمایت مالی شده‌اند، نظیر:

۱- تجهیزات رایگان

۲- آگهی و تبلیغات در استادیوم»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۷۴,۵۰۰
تومان