دانلود و خرید کتاب نهادهای مالی رضا راعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نهادهای مالی اثر رضا راعی

کتاب نهادهای مالی

معرفی کتاب نهادهای مالی

کتاب الکترونیکی «نهادهای مالی» نوشتهٔ رضا راعی و رضا عیوض لو و امیررضا خسروی در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است. مرجع اصلی کتاب حاضر، کتاب «مدیریت نهادهـای مـالی؛ رویکـرد مـدیریت ریسـک» اثـر آنتـونی ساندرز و مارسیا کورنت است.

درباره کتاب نهادهای مالی

کتاب حاضر از ۷ فصـل تشکیل شده اسـت. در فصـل اول کارکردهـای متمـایز واسطه‌های مـالی معرفـی شـده و در ۵ فصـل بعـدی بـه نهادهـای مـالی در ۵ دسته‌بندی نهادهـای سپرده‌پذیر، شرکت‌های بیمه و صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های اوراق بهادار، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تأمین مالی پرداخته شده است. نهادهای مـالی یادشـده از ابعاد مختلف از قبیل کارکرد، اندازه، ساختار، نظام‌مندی و عملکرد صنعت مورد توجه قرار گرفته‌اند. در پایان هریک از ۵ فصل مذکور، به مطالعۀ وضعیت نهادهای مشابه در ایران پرداخته شده اسـت. در‌نهایت در فصل هفتم ریسک‌های مترتب بر نهادهای مالی معرفی شده‌اند.

درباره انتشارات دانشگاه تهران

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

کتاب نهادهای مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب «نهادهای مالی» می‌تواند مـورد اسـتفادهٔ دانشـجویان رشته‌های مـالی، حسـابداری، مدیریت بازرگانی و اقتصاد و تمامی علاقه‌مندان به موضوع نهادهای مالی قرار گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان