دانلود و خرید کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه پراکاش ام. هرکار ترجمه لیلا زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه اثر پراکاش ام. هرکار

کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه

معرفی کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه

ویرایش دوم کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه نوشتهٔ پراکاش ام هرکار و ترجمهٔ لیلا زمانی و صمد برزویان و محمد شرفی است. انتشارات اندیشه احسان این کتاب آموزشی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه

کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه می‌تواند به شیوه‌ای علمی پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد. این اثر یک رویۀ مشخص و گام‌به‌گام برای انجام پژوهش یا پروژۀ تحقیقاتی پیشنهاد داده است. در پایان هر فصل، خلاصۀ مطالب مهم آورده شده و برای سنجش یادگیری خواننده و درک بهتر مطالب، پرسش‌های چندگزینه‌ای و تشریحی مربوط به آن فصل نیز تدوین شده است. این کتاب که ۱۰ فصل دارد، به موضوعاتی مانند رویکرد مقدماتی در پژوهش، فرایند پژوهش علمی، روش‌های پژوهش، تعیین مسئلهٔ تحقیق و فرضیات و طرح پژوهش پرداخته شده است. در این کتاب فرض شده است که خواننده اطلاعات پایه دربارۀ فرایند پژوهش را دارد؛ ازاین‌رو با معرفی مفاهیم به‌روشی ساده شروع به کار کرده و مثال‌های مشخصی را در هر بخش می‌بیند؛ به‌علاوه این کتاب، رویکردی غیرآماری و غیرریاضی دارد و موضوعات ضروری برای فرایند پژوهش را به‌روشی قابل‌درک ارائه کرده است.

خواندن کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعۀ این کتاب برای دانشجویان در انجام کارهای تحقیقاتی و به‌ویژه برای نگارش مقالات علمی و پژوهشی، پروژهٔ تحقیقاتی، پایان‌نامه و رساله در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری کمک می‌کند.

بخشی از کتاب روش شناسی پژوهش و کار پروژه

«پژوهش بنیادی یا ناب: پژوهش بنیادی (که به عنوان پژوهش اولیه، نظری یا ناب هم شناخته می‌شود) به جست‌وجوی دانش و درک بیشتر درباره پدیده‌ای خاص بدون در نظر گرفتن کاربرد یا استفاده عملی از آن می‌پردازد. هدف این پژوهش غنی‌سازی نظریه از طریق آشکار ساختن رموز بیان نشده ماهیت آن است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۸۰۰
۴۸,۴۰۰
۵۰%
تومان