دانلود و خرید کتاب پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع) سیدمنذر حکیم ترجمه کاظم حاتمی طبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع) اثر سیدمنذر حکیم

کتاب پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع)

معرفی کتاب پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع)

کتاب الکترونیکی «پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع)» نوشتهٔ سیدمنذر حکیم و سیدعبدالرحیم موسوی با ترجمهٔ کاظم حاتمی طبری در انتشارات مجمع جهانی اهل بیت چاپ شده است.

درباره کتاب پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع)

«پیشوایان هدایت» به بررسی زندگانی ۱۴معصوم علیه‌السّلام پرداخته و در سال ۱۳۸۵ شمسی به زبان عربی نوشته شده است. این مجموعه با شرح زندگانی نبی اکرم (ص) آغاز می‌شود و با بیان زندگی امام عصر (عج) به پایان می‌رسد. در آغاز هر جلد، ابتدا جلوه‌هایی از شخصیت آن معصوم مطرح شده و در ادامه مراحل مختلف زندگانی او مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. فهرست مطالب هر جلد نیز در انتهای آن آمده است. پاورقی‌ها بیشتر به ذکر منابع و توضیح برخی کلمات و عبارات متن اختصاص یافته است.

انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، وابسته به این مجمع در سال ۱۳۷۷ آغاز به کار کرده است. هدف این انتشارات، گسترش علوم اسلامی و آشنا‌ساختن مخاطبین خود با مذاهب اسلامی و تبیین افکار و علوم تشیع و اهل‌بیت (ع) در ایران و جهان است. بسیاری از این آثار ترجمهٔ زبان‌های دیگر از جمله عربی و انگلیسی است.

شورای مجمع جهانی اهل بیت که جهت اطمینان از استحکام، اعتبار و دقت منشورات مجمع تأسیس شده است، تشکیل‌شده از شخصیت‌های فرهیخته، مجتهد و صاحب‌نظران عالی‌رتبهٔ حوزوی و دانشگاهی است که با بررسی و کارشناسی موضوعات مختلف، تصمیم‌گیری‌های لازم را به‌عمل می‌آورند و تا پایان کار بر صحت محتوا و استناد مطالب کتب به منابع اصیل اسلام نظارت می‌کنند.

از مهم‌ترین آثار پژوهشی مجمع، مجموعهٔ اعلام الهدایه در زمینهٔ تاریخ و تحلیل زندگانی پیامبر اکرم (ص) و ائمهٔ معصومین علیهم‌السلام به زبان‌های مختلف و سلسله‌کتاب‌های فی رحاب اهل‌البیت علیهم‌السلام درخصوص پاسخ به شبهات تاریخی، کلامی و فقهی در بیش از ۴۶ جلد است.

در راستای تحقق اهداف مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام، بخش ترجمهٔ مجمع با شناسایی و سازمان‌دهی صدها مترجم به زبان‌های مختلف، آثار پژوهش‌شده در مجمع و نیز دیگر آثار ارزشمند و فاخر اسلامی و شیعی را به زبان‌های گوناگون ترجمه و آمادهٔ انتشار می‌کند. تعداد زبان‌هایی که تاکنون کتب مجمع به آن‌ها ترجمه شده به ۵۵ زبان می‌رسد.

مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام همچنین به شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب اهتمام ویژه‌ای دارد و از آن‌ها به‌عنوان فرصت مناسبی برای ترویج معارف اسلامی و ارتباط با پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام در کشورهای مختلف بهره می‌گیرد. تاکنون نمایشگاه‌های مهم کتاب در دنیا نظیر نمایشگاه‌های آلمان (فرانکفورت)، روسیه (مسکو)، عراق (نجف، کربلا و بصره)، چین (پکن)، هند (دهلی)، لبنان (بیروت)، عمان (مسقط)، پاکستان (کراچی)، آفریقای جنوبی (کیپ تاون)، تونس، کویت و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شاهد حضور انتشارات مجمع بوده‌اند.

همچنین بخش‌های مجازی و رسانه‌ای مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام، هرساله در نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن کریم، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیجیتال شرکت کرده و علاقه‌مندان داخل کشور را در جریان آخرین فعالیت‌های مجمع قرار می‌دهند.

کتابخانه و مرکز اسناد اهل‌بیت علیهم‌السلام با هدف تهیه، آماده‌سازی و دردسترس‌قراردادن منابع اصیل اسلامی، در ساختمان قم مجمع تأسیس شده و در اختیار پژوهشگران معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار دارد. بالغ‌بر ۳۰۰۰۰ کتاب، مجله و اسناد پژوهشی گوناگون در این کتابخانه موجود است که برخی از آن‌ها، نظیر مجموعه طاووس یمانی، منحصربه‌فرد است.

مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام در راستای رسالت فرهنگی - تبلیغی خود، چندین مجلهٔ دوره‌ای به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف منتشر می‌کند. مجمع همچنین از انتشار تعداد زیادی از مجلات و نشریات اسلامی به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف جهان پشتیبانی می‌کند.

کتاب پیشوایان هدایت، جلد هشتم؛ پیشوای مذهب حضرت امام جعفر صادق (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند دربارهٔ زندگانی ۱۴معصوم اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان