دانلود و خرید کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده) حمید وحیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده) اثر حمید وحیدی

کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده)

معرفی کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده)

کتاب «رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده)» نوشتۀ حمید وحیدی است و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت آن را منتشر کرده است. کتاب رواق آینه‌ها داستان‌هایی کوتاه است که به موضوع ارتباط با خانواده در زندگی اهل بیت (ع) می‌پردازد. 

درباره کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده)

سبک زندگی، شیوه‌های رفتار، عادت‌ها،‌ حالت‌ها و ارزش‌های مردم در اجتماع است و اگر این سبک و روش زندگی براساس تعالیم اسلامی باشد یقیناً کلید رسیدن به سعادت است. برای فهمیدن سبک زندگی اسلامی و تحقق آن چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی باید یک معیار سنجشی وجود داشته باشد. بهترین منبع برای تهیه و ارائۀ الگو تنها از طریق توجه به سیرۀ معصومین علیهم‌السلام ممکن می‌شود.

حمید وحیدی در مجموعه کتاب‌های رواق آینه‌ها بخش‌های کوچکی از سیرۀ اهل‌بیت علیهم‌السلام را به تصویر کشیده است تا افراد بتوانند از نور الهی که در گفتار و رفتار معصومین علیهم‌السلام جلوه‌گر شده بهره ببرند و تعالیم آن‌ها را توشۀ راه زندگی دنیایی خود قرار دهند. این مجموعه سبک زندگی اسلامی اهل بیت علیهم‌السلام را در قالب داستا‌ن‌های کوتاه روایت کرده است. ارتباط با خانواده دومین دفتر از این مجموعه است که چگونگی ارتباط صحیح و مناسب با خانواده را در ۳ فصل ارئه می‌دهد. فصل اول دربارۀ ارتباط با پدر و مادر است. فصل دوم مربوط به انتخاب همسر و همسرداری است و فصل سوم به موضوع تربیت فرزندان پرداخته است.

 انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، کار خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. این انتشارات باهدف گسترش علوم اسلامی و آشناکردن خوانندگان با مذاهب اسلامی و تبیین افکار اهل‌بیت (ع) و انتقال علوم تشیع در ایران و جهان به تألیف، ترجمه و تدوین آثار متعددی پرداخته است. بسیاری از این آثار مربوط به کتاب‌های ترجمه‌ای می‌شود. شورای مجمع جهانی اهل‌بیت از شخصیت‌های فرهیخته، مجتهد و صاحب‌نظران عالی‌رتبهٔ حوزوی و دانشگاهی تشکیل شده است تا از اعتبار و دقت منشورات مجمع اطمینان حاصل کنند و با بررسی و کارشناسی موضوعات مختلف، تصمیم‌گیری‌های لازم را به عمل می‌آورند و تا پایان کار بر صحت محتوا و استناد مطالب کتب به منابع اصیل اسلام نظارت می‌کنند.

خواندن کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی و داستان‌های مربوط به زندگی معصومین (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رواق آینه ها (دفتر دوم؛ ارتباط با خانواده)

«نگران بود و نمی‌دانست با پدر و مادری که ولایت اهل‌بیت علیهم‌السلام را ندارند، چگونه باید رفتار کند. دل به دریا زد و از دریای علم،‌ حضرت صادق علیه‌السلام جواب سؤالش را خواست. حضرت فرمودند: همان‌گونه که به موالیان ما نیکی می‌کنی، به آنان نیز نیکی کن. حال دیگر اصحاب می‌دانستند پدر و مادر، همیشه حکم ویژه‌ای دارند و نیکی به آنان همیشه مورد سفارش اهل‌بیت علیهم‌السلام است؛ هرچند فاسق یا حتی مشرک باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان