دانلود و خرید کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند جان. سی مکسول ترجمه محبوبه فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند اثر جان. سی مکسول

کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند

معرفی کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند

کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند نوشتهٔ جان. سی مکسول با ترجمهٔ محبوبه فهیمی در انتشارات آستان مهر منتشر شده است.

درباره کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند

افرادی که خوب فکر می‌کنند همیشه موفق هستند. افراد موفق فکر می‌کنند که چگونه می‌توانند آموزش ببینند. اگر طرز فکر خود را تغییر دهید به دنبال آن می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید. نشان‌دادن ارزش تغییر تفکر بیش از حد سخت است. تفکر خوب می‌تواند در زندگی‌تان کارهای زیادی را پیش ببرد. کارهایی نظیر درآمدزایی، حل مشکلات و ایجاد فرصت. این می‌تواند شما را به مرحلهٔ کاملاً جدیدی از نظر شخصی و حرفه‌ای برساند. به طور واقعی می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند به شما کمک می‌کند خودتان را بشناسید و در جهت تغییر مثبت قدم بردارید.

خواندن کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جان. سی. مکسول

جان. سی. ماکسول ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایستهٔ یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه تحول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان اشاره کرد. او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را برعهده داشته است. 

بخشی از کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند

«ناپلئون هیل نویسنده ایست که این عقیده را دارد:" بیشتر از آنچه که از معادن استخراج شده، از افکار انسان طلا استخراج شده است." زمانی که وقت صرف میکنید که چگونه تفکر خود را تغییر دهید به یک متفکر بهتری تبدیل میشوید. روی خود سرمایه گذاری کنید چرا که معادن طلا همچنان در حال کار کردن و استخراج هستند. بازارهای سهام و سرمایه گذاری هر لحظه امکان سقوط دارند و مستغلات میتوانند خراب شوند. اما ذهن انسان مانند یک معدن الماس است که هرگز تمام نمی‌شود.

چگونه میتوان به یک متفکر خوب تبدیل شد.

آیا میخواهید بر روی افکار خود مسلط شوید؟

آیا میخواهید فردا طرز فکر بهتری نسبت به امروز داشته باشید؟

پیشنهاد می‌کنم در یک روند مداوم شرکت کنید که طرز فکر شمارا بهبود می‌بخشد. توصیه می‌کنم موارد زیر را انجام دهید:

الف. اندیشهٔ مثبت خود را به نمایش بگذارید.

متفکران خوب همیشه ایده‌های هوشمندانه را انتخاب می‌کنند. آن‌ها همیشه دنبال نشانه‌هایی برای شروع روند تفکر هستند. زیرا آنچه که شما می‌اندیشید بر آنچه رخ خواهد داد تاثیر می‌گذارد. پیشنهاد می‌شود کتاب بخوانید، مجلات تجاری را ورق بزنید. به سخنرانی‌های ضبط شده گوش دهید. با افرادی که از تفکر خوبی برخوردارند معاشرت کنید. زمانی که به نکتهٔ حائض اهمیت مجذوب شدید خواه بذر ایده‌ای که خودتان در سر پروراندید باشد خواه ایدهٔ شخص دیگر، آن را در ضمیر خود نگه دارید.

آن را به صورت نوشتاری در محل دید خود قرار دهیدتا افکار شما تحت تاثیر آن تحریک شوند.

ب. با متفکران خوب معاشرت کنید

وقت خود را با اشخاص صادق بگذرانید. همانطور که روی این مرحله از تحقیقاتم کارمی‌کردم، ایده‌های خود را بر افراد کلیدی به کار نمیبردم (به نوعی افکارم منبسط شده بود)، به چیزی در مورد خودم پی بردم، همه کسانی که در زندگی من آن‌ها را دوست یا همکار نزدیک می‌دانم متفکر هستند. حالا، من همه مردم را دوست دارم. من می‌توانم با همه کسانی که در زندگی روز مره خود میبینم مهربان باشم و می‌خواهم تا آنجا که می‌توانم از طریق کنفرانس ها، کتاب ها، درس‌های صوتی و غیره برای افراد ارزش بیشتری قائل شوم، اما کسی که من به دنبال آن هستم، یک شخص خاص است که با طرز تفکر و عکس العمل خود مرا به چالش بکشد، شخصی که دائما برای رشد و یادگیری تلاش میکند. این در مورد همسر من، مارگارت، دوستان نزدیکم، مدیرانی که شرکت‌های من را اداره می‌کنند، صادق است. هر یک از آن‌ها متفکر خوبی هستند! ضرب المثلی که نویسنده به آن اشاره دارد؛"مردم زیرک و متفکر روی هم تاثیر بسزایی دارند، همانطور که آهن، آهن را تیز میکند. اگر شما می‌خواهید شخص متفکر و زیرکی باشید با اشخاص متفکر و زیرک همنشین شوید".»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان