دانلود و خرید کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند لیلا جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند اثر لیلا جعفری

کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند

نویسنده:لیلا جعفری
ویراستار:پریوش طلایی
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند

کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند نوشتهٔ لیلا جعفری و ویراستهٔ پریوش طلایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. کتابی مناسب برای آن‌هایی که با خود روراست هستند.

درباره کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند

نوشته‌های کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند همه برگرفته از زندگی و تجربه‌های لیلا جعفری هستند. با خواندن، تأمل و کاربرد مضمون هر فصل، تغییر را به‌طور چشمگیر در زندگی و روابط خود با دیگران احساس می‌کنید.

خواندن کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهایی که هر آدمی باید بداند

«ما خیلی مهم هستیم؛ همه ما مهم هستیم. مگر نه اینکه خدا در آفرینش ما سنگ تمام گذاشته است؟ پس ما خیلی مهم هستیم، ولی گاهی باید از همین «ما» ی خیلی مهم بگذریم؛ یعنی فداکاری کنیم. گاهی باید این «ما» بگذرد تا مای بزرگ‌تر حفظ شود. این مای بزرگ‌تر یعنی تمام هستی. اگر این را قبول ندارید شاید وقتش رسیده است به افکار و اندیشه‌هایی که در سر دارید کمی فکر کنید.

چند روز پیش فیلمی از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد که در آن پدری قلب خود را به فرزند بیمارش هدیه کرد که از بیماری قلبی رنج می‌برد. این پدر خودش را دوست داشت، ارزش خودش را هم می‌دانست، اما این را هم خوب می‌دانست که باید برای فرزندش کاری بکند. او می‌خواست هر کاری را که از دستش برمی‌آید برای فرزندش انجام بدهد. حالا اینکه تصمیمش در این‌باره ممکن است با برخی عقاید سازگار نباشد، مد نظر این نوشته نیست؛ اما نفس این کار که فداکاری است برای ما مهم است. ما چقدر می‌توانیم خودمان را به‌جای آن فرد یا نظایر او بگذاریم؟

توجه به نیروی لطیف و قوی حیات

فداکاری کاری آسان نیست. شاید خیلی از ما نتوانیم در عمل درباره هیچ چیز فداکاری داشته باشیم، چون انجام آن کار هرکسی نیست؛ هرکسی نمی‌تواند از خود فداکاری نشان دهد، چون نیروی لازم برای این کار را همه ما در درون خود ذخیره نکرده‌ایم. شاید هم هست ولی به سبب برخی ترس‌ها، از پس آزادکردنش بر نمی‌آییم. به نظر من فداکاری نیرویی بسیار بزرگ نیاز دارد. آدم‌هایی از پس این کار برمی‌آیند که در زندگی روزمره خود نیروی حیاتشان را با کارهای بیهوده و نادرست به هدر نمی‌دهند. این گفته فقط یک نظر شخصی است و می‌توانم آن را به منزله یک فرضیه در نظر بگیرم؛ اما برای اثبات درستی آن می‌توانم تجربیاتم را بازگو کنم.

شاید برای همین است که آدم‌هایی که در طول تاریخ فداکاری‌های بزرگ انجام داده‌اند زندگی درست هم داشته‌اند. هرکدام از ما با یک جستجوی کوچک در اینترنت یا منابع دیگر می‌توانیم این را ببینیم. بسیاری از افرادی که در جنگ‌ها ازخودگذشتگی کرده‌اند نمونه خوبی برای این موضوع هستند. خوشبختانه زندگینامه بسیاری از این افراد در جهان منتشر شده است و مردم به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارند. فداکاری نظامیان در نبرد بین عراق و ایران بیش از سه دهه گذشته، یکی از آن‌هاست. اگر به زندگینامه این افراد نگاه کنیم، متوجه زندگی درست و معمولاً خدایی در بیشتر آنان می‌شویم.

خود من رمانی به نام زندگی در بلورهای نمک نوشته‌ام که برگرفته از کارهای مهم یکی از آنان است. هرچند این کتاب به بهانه فداکاری‌ها و رفتارهای مهم نظامی او نوشته شده است که خلبان و امیر ارتش است، اما یک قصه اجتماعی دارد. برای همین به‌راحتی می‌توان برخوردها و رفتارهای او را در زندگی شخصی و امروزی دید. او در بین ما زندگی می‌کند و صاحب همسر و فرزند است. جالب اینکه نوه هم دارد و ساکن پایتخت ایران است. او مثل من و شما یک شهروند است، اما توانسته یک شهروند تأثیرگذار باشد. همین تأثیرگذاری نیرویی بزرگ به او می‌دهد که باعث فداکاری‌های بزرگ در او شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان