دانلود و خرید کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان جیم فی ترجمه زهره مستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان اثر جیم فی

کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان

معرفی کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان

کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان نوشتهٔ جیم فی و چارلز فی و ترجمهٔ زهره مستی است. انتشارات مبین اندیشه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ مؤثرترین روش تربیتی از تولد تا ۶سالگی است.

درباره کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان

کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان مؤثرترین روش تربیتی از تولد تا ۶سالگی را ارائه کرده است. این کتاب به موضوعاتی از قبیل زمان آموزش استفاده از توالت، هنر تقسیم‌کردن، تنبیه بدنی، کشف نشانه‌های بدرفتاری کودک، کنترل صحیح، ارزش‌ها، انضباط، خستگی و بی‌حوصلگی و... سخن گفته است. فصل اول این کتاب «هرگز دیر نیست» نام دارد و فصل دوم آن «شما چطور می‌فهميد كه بچه‌ها آماده هستند»، فصل سوم «فرد شاد در مقايسه با فرد موفق» و فصل چهارم «اعتياد به بازی‌های كامپيوتری».

خواندن کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ پدرها و مادرها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اعجاز عشق و منطق در تربیت خردسالان

«فكر می كنيد اگر والدين با اصول عشق و منطق آشنا شوند و هفته بعد واكنشی كاملاً متفاوت از خود نشان دهند، چه اتفاقی می‌افتد؟ فكر می كنيد عكس‌العمل اين نوجوان در مقابل اين حرف والدين كه «چه قدر افتضاح! اما نگران نباش شنبه پول توجيبی‌ات را می‌دهم» چه خواهد بود؟ قطعاً او به خاطر نيازی كه به پول دارد، به جروبحث خواهد پرداخت. چنين شرايطی اين فرصت را به والدين می‌دهد تا از جمله‌های یک خطی انجمن عشق و منطق استفاده كنند و بگويند: «من می‌دانم، اما آن قدر دوستت دارم كه نمی‌خواهم با تو جروبحث كنم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان