دانلود و خرید کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها مهدی بازرگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها اثر مهدی بازرگان

کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها

کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها نوشتهٔ مهدی بازرگان و وحید یوسف پور طرقی است. انتشارات طلوع مجد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها

کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها اثرات این اپیدمی را بر ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، زیست‌محیطی، امنیتی، حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی، جمعیتی و... در شهرها بررسی کرده است. این کتاب با هدف بررسی اثرات بیماری همه‌گیر کووید - ۱۹ بر جوامع شهری عرضه شده و در ۸ فصل تنظیم شده است. این کتاب می‌تواند مرجع مهمی برای دانشگاه‌ها باشد. دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور که مسئول برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری علمی و عملیاتی برای کشور و نظام سکونت‌گاهی (شهری و روستایی) در سطوح مختلف اجرایی هستند، مخاطبان کتاب حاضر هستند.

خواندن کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشته‌های جغرافیا (برنامه‌ریزی شهری، آب و هواشناسی، جغرافیای سیاسی)، علوم اجتماعی، طراحی شهری، شهرسازی، حمل‌ونقل، علوم انتظامی، حقوق، اقتصاد، مدیریت شهری، مدیریت بحران و... پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اثرات پاندمی کووید-19 بر شهرها

«توجه به این نکته مهم است که این محاسبه یک پیش‌بینی همه‌گیرشناسی نیست، بلکه چشم اندازی در جمعیت‌شناختی ارائه می‌کند در مورد نقشی که ساختارهای سنی جمعیت به تنهایی می‌توانند در گسترش همه‌گیر شدن بیماری ایفا کنند– با این فرض که عوامل دیگر یکسان باشند. نتایج این محاسبه نشان می‌دهد که در اروپا، نابرابری در ساختارهای سنی جمعیت می‌تواند تفاوت‌هایی چهارگانه در مخاطرهٔ فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ ایجاد کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
۱۶,۷۵۰
۵۰%
تومان