دانلود و خرید کتاب از پیله تا پروانه پرستو الهیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از پیله تا پروانه اثر پرستو الهیاری

کتاب از پیله تا پروانه

ویراستار:بهمن پرتو
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از پیله تا پروانه

کتاب از پیله تا پروانه نوشتهٔ پرستو الهیاری است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر آنچه را نویسنده در زندگی تجربه کرده و دانسته، روایت کرده است.

درباره کتاب از پیله تا پروانه

کتاب از پیله تا پروانه را نویسندهٔ آن با هدف ارائهٔ این پیام به مخاطبانش نوشته است که آن‌ها می‌توانند قهرمان زندگی خویش باشند و رنج‌های زندگی‌ خودشان را به گنجی گران‌بها تبدیل کنند. پرستو الهیاری به ما می‌گوید که باید به خود جرئت دهیم و از منطقهٔ امن خویش خارج شویم تا بتوانیم به‌سمت موفقیت حرکت کنیم. این کتاب ازاین‌جهت می‌تواند مزیت داشته باشد که خودِ واقعی مرا نشان داده و حرف دل خیلی از مخاطبان و تجربیاتی که ممکن است برای خیلی‌ها اتفاق افتاده باشد را در بر می‌گیرد.

این کتاب می‌تواند به مخاطب نشان دهد که باطن زندگی‌اش را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکند. این کتاب درباره‌ٔ یک حقیقت مهم و بسیاری از دروغ‌های دردناک است. حقیقت مهم این است که فقط خود تو مسئول فردی هستی که در آینده می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری؛ این مفهوم اصلی کتاب حاضر است. این کتاب در ۶ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب از پیله تا پروانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، معلمان و دبیران پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب از پیله تا پروانه

«من فرزند چهارم خانواده هستم و دو برادر بزرگتر از خود دارم. فرزند اول خانواده‌ی ما دخترک شیرینی به اسم نرگس بود که در شش‌ماهگی به دلیل ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ روح کوچکش به پیشگاه خداوند پرواز کرد. مادرم به ما تعریف می‌کرد که بعدازآن اتفاق تلخی که برای او رخ داد همیشه دلش می‌خواست که یک فرزند دختر هم داشته باشد و خداوند مهربان هم من را به مادر و پدرم بخشید؛ دخترکی آرام با صورتی گرد، چشمانی درشت و لب‌های کوچک قلوه‌ای.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۴۳,۶۸۰
تومان