دانلود و خرید کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی عصمت زنگنه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی اثر عصمت زنگنه

کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

معرفی کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی نوشتهٔ عصمت زنگنه است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی دارای مباحث مهمی است کـه بـه زبان ساده توضیح داده شده است. این مباحث در بیشتر کتاب‌ها بسیار حرفه‌ای و سنگین مطرح شده و درک آن برای بعضی افراد بسیار سخت است. کتاب حاضر برای رفع این مسئله نوشته شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویانی که حسابداری پایه را آموخته و برای واردشدن به بازار کار نیاز به آموزش کامل‌تری دارند و باید مباحث مهم و مطرح بازار را بدانند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

«وجه نقد نوعی دارایی جاری است که عبارت است از پول موجود در واحد اقتصادی، موجودی نزد بانک‌ها اعم از سپرده یا حساب جاری، چک‌ها و حواله‌های بانکی و به‌طور کلی هرگونه اوراق که مورد قبول بانک‌ها باشد و به‌محض مراجعه به بانک به وجه نقد تبدیل شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان