دانلود و خرید کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره ناصر کشاورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره اثر ناصر کشاورز

کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

معرفی کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره نوشتهٔ ناصر کشاورز است و نشر افق آن را منتشر کرده است. ترانه‌های می‌ می‌ نی و مامانی به حل مشکلات رفتاری کودک کمک می‌کند.

مجموعه‌ کتاب‌های‌ می‌می‌نی‌ قصه‌های‌ منظومی‌ از بچه‌ میمونی‌ بازیگوش‌ و شیرین‌ است‌. در هر کتاب‌ مشکلی‌ رفتاری‌ از می‌ می‌ نی‌ سر می‌زند و یا حادثه‌ای‌ برای‌ او پیش‌ می‌آید که‌ در نهایت‌ او را باتجربه‌تر می‌کند.

مجموعه‌ٔ ۱۲جلدی ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی با سروده‌های ناصر کشاورز منتشر شده است.

می می نی بچه میمون بازیگوشی است که در جلدهای مختلف این کتاب دسته گل به آب داده و مادرش هر بار با مهربانی و عطوفت نحوهٔ درست انجام کار را به او گوشزد می‌کند. کودک تجربیات خود را با دوست بازیگوشش مقایسه می‌کند و به این ترتیب، روند پرورش ذهن و تربیت او با زبان شعر و ادبیات کودکانه همراه می‌شود.

درباره کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره

در این قسمت از مجموعه می می نی، می می نی صاحب یک توپ خوشگل می‌شود. اما کسی را ندارد که با هم‌ توپ‌بازی کنند. اگر هم کسی هم به او می‌گفت که بیا با هم بازی کنیم او قبول نمی‌کرد. به همین دلیل او تنهاتر از قبل شد. باید ببینیم می می نی چطور با دوستانش حرف می‌زند تا دوباره با هم بازی کنند.

خواندن کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکان است.

درباره‌ ناصر کشاورز

ناصر کشاورز ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. در پنج‌سالگی همراه خانواده راهی دامغان شد. او تحصیلات ابتدایی تا دیپلم را در دامغان گذراند در سال ۱۳۶۷ در رشته‌ صنایع در دانشگاه پذیرفته شد اما پس از یک ترم تحصیل انصراف داد و تمام‌وقت به ادبیات کودک پرداخت.

ناصر کشاورز یکی از پرکارترین شاعران کودک است که فعالیت حرفه‌ای اش را با مجله کیهان بچه‌ها آغاز کرد. او تا به حال جوایز مهمی مانند نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی بزرگ ادبیات کودک و نوجوان را از آن خود کرده است. او دو فرزند دارد و دخترش هم موسیقیدان است.

وی دارای نشان درجهٔ یک هنری است. او برگزیدهٔ دومین دورهٔ جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش کودک و نوجوان است.

از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ ۱۲ جلدی «شعرهای نی‌نی کوچولو»، مجموعه‌ ۱۲ جلدی «می‌نی‌نی و مامانش»، مجموعه‌ ۴ جلدی «دویدم و دویدم»، «کلاغ زرد»، «مسئولیت»، «آزادی»، «گنجشک و پروانه»، «سیب جان سلام» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده»، ۴ مجموعه‌ «تلخ و شیرین»، «رنگ‌های گمشده»، «از این طرف لطفاً فقط هیس» و «بوی نرگس» اشاره کرد. 




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۳۰%
تومان