دانلود و خرید کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران ایال زامیر ترجمه داوود نظرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران اثر ایال زامیر

کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران

معرفی کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران

کتاب مواجهه با راهبرد منطقه‌ای ج.ا.ایران نوشتهٔ ایال زامیر با ترجمهٔ داوود نظرپور و جواد منزوی بزرگی در  انتشارات دیده بان منتشر شده است. 

درباره کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران

کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران در بحبوحه دو رخداد مهم و سرنوشت‌ساز بین‌المللی به رشتهٔ تحریر درآمده است که در ابعاد مختلف بر خاورمیانه (غرب آسیا) و تحولات آن تأثیرگذار است. اولین رخداد، تهاجم نظامی روسیه به اوکراین است که در سطح یک بحران فراگیر و جهانی گسترش ‌یافته است. دومین رخداد، بازگشت احتمالی ایالات متحده به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - که ترامپ در سال ۲۰۱۸، ۳ سال پس از انعقاد، از آن خارج شد - است که انتظار می‌رود، چالش‌های زیادی را در ارتباط با آینده برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌های گسترده‌تر تهران و دانش اتمی آن فراروی جهان قرار خواهد داد.

در این کتاب، به‌وضوح ثابت خواهد شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کانون توجه ج.ا.ایران، نبردها و هماوردی‌های منطقه‌ای آن قرار دارد. سپاه پاسداران نقش یک نهاد پیشرو را در اجرا و اعمال‌نفوذ منطقه ج.ا.ایران دارد. طبیعی است که تحلیل قدرت و توانمندی‌های آن (سپاه پاسداران)، قابلیت‌های ج.ا.ایران را در نبردهای منطقه‌ای تضعیف خواهد کرد. این کتاب به بررسی تهدیدات ایجادشده از سوی ایران، اجزا و عناصر قدرت منطقه‌ای آن خواهد پرداخت و یک رویکرد منسجم و جامع، برگرفته از اصول چندگانه، فراوری مخاطبان قرار خواهد داد که به معنای شکست تهران در پیشبرد نبردهای منطقه‌ای خود خواهد بود. کتاب فوق در پی ارائه یک مفهوم جامع و منسجمی است که طرح یک نبرد اثرگذارتر را با تمرکز بر سپاه پاسداران محقق خواهد کرد.

خواندن کتاب مواجهه با راهبرد منطقه ای ج.ا.ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم‌سیاسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان