دانلود و خرید کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اثر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

معرفی کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نوشته موسسه فرهنگی قدر ولایت است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها است. 

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از ادغام چندین گروه مبارز و انقلابی تشکیل شد، ولی به مرور زمان دچار قدرت‌طلبی و انحراف از مصالح ملت و تدابیر و خواست‌های رهبری انقلاب شد تا عاقبت به استحاله کامل و تعطیلی کشیده شد. در کتاب حاضر به سرگذشت تأسف‌بار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، تفکرات، اقدامات و انحرافات آنان پرداخته شده تا از این طریق هوشیاری و بصیرت لازم برای ملت ایران و مسئولان به وجود آید.

درباره مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها

احزاب در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عموما با نگاه و بر اساس فرهنگ غربی به وجود آمدند و صاحبان قدرت و ثروت و سلطه‌گران و مستبدانی این احزاب را برای پیشبرد اهداف خود ایجاد کردند.

در پیروزی انقلاب اسلامی، هیچ جناح و حزبی مؤثر نبود آن چنان که بتوان پیروزی انقلاب را منوط به آن دانست. لیکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ احزاب، گروه‌ها و جناحهای متعددی بوجود آمدند که تلاش کردند در انتخابات مردم و سیاست‌های حکومت تأثیرگذار شوند در حدی که قدرت در اختیار آنان قرار گیرد. متأسفانه شکل گیری و فعالیتهای احزاب و گروه‌ها بر اساس نیاز انقلاب و مردم و نظام انجام نشد و طبق موازین اسلامی و اخلاقی پیش نرفت و لذا اثرگذاری آنان، در اکثر موارد آثارمنفی و مخرب داشته است.

از ویژگی‌های کتاب‌های مجموعه انقلاب اسلامی، احزاب و گروه‌ها می‌توان به به روز بودن موضوعات، بررسی به شیوه جریان شناسی، مستند بودن بررسی مخصوصاً به منابع خود حزب اشاره کرد. 

خواندن کتاب سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌‌مندان به کتاب‌های حوزه علوم سیاسی و اجتماعی مخاطبان این مجموعه‌اند.

نظرات کاربران

miladseif13760806
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۳۵ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۳۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان