دانلود و خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

کتاب ۴۸ قانون قدرت

معرفی کتاب ۴۸ قانون قدرت

کتاب ۴۸ قانون قدرت نوشتهٔ رابرت گرین است که با ترجمهٔ رضا اردلان در نشر شنیدار منتشر شده است. این خلاصه کتاب کاربردی به شما یاد می‌دهد چگونه با استفاده از رموز قدرت‌طلبیِ مشاهیر گذشته، دیگران را تحت‌ تأثیر قدرت و نفوذ خود قرار دهید.

درباره کتاب ۴۸ قانون قدرت

اگرچه حقیقت بر مبنای راستی و درستی بنا شده است، اما در دنیای واقعی منصف بودن و درست رفتار کردن نمی‌تواند ضامن موفقیت شما در برخی شرایط شود. قطعاً یک سیاستمدار و یا یک مدیر عالی‌رتبه در یک شرکت معتبر به‌خوبی متوجه این موضوع خواهد شد که همیشه راستی و انصاف آن‌ها را به سرمنزل مقصود نمی‌رساند. اما اگر در چنین مشاغلی حضور ندارید، هنوز جای امیدواری است که می‌توان به بقای مفاهیمی چون انصاف و درستی در جهان خوش‌بین بود.

رابرت گرین، نویسندهٔ کتاب ۴۸ قانون قدرت که خود نیز زمانی بر سر این دوراهی گرفتار بود، تصمیم گرفت به کاوش و جستجو در تاریخ و چگونگی دستیابی افراد مشهور به قدرت بپردازد. او در پی پاسخ به این سؤال بود که افراد قدرتمند در طول تاریخ چگونه به قدرت دست یافتند. گرین قصد داشت از طریق این آموزه‌ها، رمز و راز رسیدن به قدرت و استفاده درست از آن را بفهمد. همهٔ این موارد گرین را بر آن داشت که کتاب ۴۸ قانون قدرت را به نگارش درآورد.

در خلاصهٔ کتابی که پیش ‌رو دارید، به تشریح ۷ مورد از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین قوانین رسیدن به قدرت پرداخته‌ایم که مطالعهٔ آن قطعاً درهای جدیدی را در زمینه شخصی و حرفه‌ای به رویتان خواهد گشود.

خواندن کتاب ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه کتاب را به تمام کسانی که فرصت خواندن کتاب کامل ۴۸ قانون قدرت را ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۴۸ قانون قدرت

«قانون اول قدرت به شما گوشزد می‌کند که به جای تمرکز کردن روی هوش و استعداد ذاتی خودتان، بهتر است تمرکز اصلی را روی رئیستان بگذارید. شاید بپرسید این کار چه مزایایی به دنبال دارد و چگونه می‌توانم از این طریق به قدرتی که می‌خواهم، دست یابم؟ پاسخ این سؤال را از طریق یک داستان تاریخی دیگر برای شما بیان می‌کنم.

گالیله که ستاره‌شناس و ریاضیدان معروف زمان خود بود، به خوبی از این قانون قدرت آگاه بود. او پروژه تحقیقاتی جدیدی را شروع کرده بود و مشتاقانه در پی کسب حمایت مالی برای انجام چنین پروژه‌ای بود. او در نهایت به راه‌حل هوشمندانه‌ای رسید.

در سال ۱۶۱۰ میلادی او موفق به کشف ۴ قمر از مشتری شد که در حال حاضر به نام قمرهای گالیله‌ای مشهور هستند. او تصمیم گرفت این اکتشاف خود را با کوزیمو دِ مدیچی دوم پیوند دهد و از این طریق، حمایت این خاندان بزرگ را به دست آورد. گالیله با زیرکی تمام این ۴ قمر را به کوزیمو د مدیچی دوم و سه برادر دیگرش تشبیه کرد. او با تشبیه مشتری به پدر این چهار برادر، ضربه نهایی را وارد کرد و اعتباری را که به دنبالش بود، به دست آورد؛ به همین راحتی!»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

ارش
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

باید قبلش بگین فقط هفت قانون را گفتین .به نظرم این کارتون شرعا درست نیست

کاربر ۳۶۸۸۰۵۷
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

کتاب ناقصه

کاربر 4512220
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

پول درآوردن خوبه ولی نه با هر روشی فقط ۳۸صفحه رو قرار دادین

کاربر ۶۴۸۹۴۱۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

چرا نمی نویسید که کل کتاب نیست ؟ واقعا که

کاربر ۳۷۵۶۸۸۲
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

اگه هفت قانون قدرت هفت هزار تومان قیمت داره پس ۴۸ قانون قیمت هم باید ۴۸ تومان باشه نه ۱٠۴ تومن

کاربر ۴۲۵۱۹۸۸
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

فقط ۷ تا قانونه

کاربر 5188638
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

دزدی تو روز روشن

امید ابراهیمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

چرا ۷تا قانونه؟!

کاربر ۵۶۰۵۰۴۰
۱۴۰۲/۰۲/۱۱

کتاب خلاصه است در ۵۸ صفحه و کامل نیست

کاربر ۶۲۷۱۲۲۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

متاسفم براتون که در برنامه ای که در مسیر دانش آموزی هست کلک بازی کردین. متاسفانه این کل کتاب نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۲۳٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان