دانلود و خرید کتاب امیرالمومنین علی (ع) سیدمحمد یثربی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امیرالمومنین علی (ع) اثر سیدمحمد یثربی

کتاب امیرالمومنین علی (ع)

معرفی کتاب امیرالمومنین علی (ع)

کتاب امیرالمومنین علی (ع) نوشتهٔ سیدمحمد یثربی است. انتشارات خادم الرضا (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. عنوان دیگر این اثر که دربارهٔ امام علی (ع) است، «سرآمد خوبی‌ها، آماج دشمنی‌ها» است.

درباره کتاب امیرالمومنین علی (ع)

کتاب امیرالمومنین علی (ع) حاصل آموزه‌های سیدمحمد یثربی دربارهٔ مبانی ولایت است. این کتاب یکی از جلدهای مجموعه‌ای است که به زبان‌های اردو و عربی ترجمه شده است. جلد نخست این اثر «سیری در آیات ولایت و امامت» نام داشته است. این کتاب پیرامون تفسیر آیات ولایت و امامت تهیه و تدوین شده است. کتاب کوشیده تا برخی شبهات مطرح‌شده علیه مذهب شیعه را پاسخ گوید. این کتاب همچنین درمورد شبهات وهّابیت علیه معارف شیعی سخن گفته است.

کتاب حاضر دربارهٔ فضیلت‌های امیرالمومنین علی (ع) است. نویسنده این شخصیت دینی و تاریخی را با عبارت‌های «سرآمد خوبی‌ها، آماج دشمنی‌ها» توصیف کرده است.

امام علی (ع) امام نخست شیعیان است. او همسر حضرت فاطمه (س) و پدر امام حسن (ع) و امام حسین (ع) است. امام علی (ع) در طول حیاتش برای نگاهداری از میراث پیامبر اسلام کوشش‌های فراوان کرد، تدابیر گوناگون اندیشید، از مؤمنان راستین دفاع کرد و زخم‌های فراوانی نیز خورد. او در ماه رمضان سال ۴۰ هجری به‌وسیلهٔ شمشیر عبدالرحمن بن عمرو بن ملجم مرادی به قتل رسید.

خواندن کتاب امیرالمومنین علی (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون روش و منش امام علی (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب امیرالمومنین علی (ع)

«از من برائت نجویید؛ زیرا من بر فطرت پاک و خالص متولد شده‌ام. ممکن است کسی بگوید: متولد شدن با فطرت پاک و خالص، فضیلت و برتری محسوب نمی‌شود؛ زیرا تمام انسان‌ها بر فطرت پاک و سلیم متولد می‌شوند. در پاسخ به او خواهیم گفت: فطرت پاک و سلیم در صورتی موجب فضیلت و برتری انسان می‌شود، که حفظ شود و نیز در پرورش آن تلاش شود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان