دانلود و خرید کتاب آنچه انسان می اندیشد! جیمز آلن ترجمه مهشاد فولادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه انسان می اندیشد! اثر جیمز آلن

کتاب آنچه انسان می اندیشد!

نویسنده:جیمز آلن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنچه انسان می اندیشد!

کتاب «آنچه انسان می اندیشد!» نوشتۀ جیمز آلن و ترجمۀ مهشاد فولادی است و انتشارات چوپان آن را منتشر کرده است. آنچه انسان می اندیشد! یکی از معروف‌ترین کتاب‌ها در حوزۀ قدرت تفکر است.

درباره کتاب آنچه انسان می اندیشد!

اگر تصور می‌کنید که تا امروز زندگی‌تان در غفلت گذشته است، کتاب آنچه انسان می‌اندیشد!، بدون اغراق می‌تواند در زندگی‌تان تغییر بزرگی به وجود بیاورد. 

کتاب آنچه انسان می‌اندیشد! که در سال ۱۹۰۲ میلادی به رشتهٔ تحریر در آمده، معروف‌ترین اثر جیمز آلن دربارۀ تفکر است. انسان‌ها همواره به دنبال حقیقت و راه‌های رسیدن به سعادت بوده‌اند و هرکسی بسته به نیازها و تمایلاتش به سمتی حرکت می‌کند. این جمله که انسان همان است که در قلب خود می‌اندیشد، جمله‌ای جامع و کامل است که تمام شرایط انسان را در برمی‌گیرد چرا که انسان همان چیزی است که فکر می‌کند و شخصیتش مجموع کامل تمام افکار اوست. کتاب آنچه انسان می‌اندیشد الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان و استادان انگیزشی بوده و در واقع این کتاب را سنگ بنای جنبش خودیاری و تفکر نوین می‌دانند. زبان کتاب بسیار روان و همه‌فهم است به‌گونه‌ای که تمام خوانندگان می‌توانند از مطالب آن بهره ببرند.

  فهرست مطالب کتاب آنچه انسان می‌اندیشد! عبارت است از: «پیشگفتار مترجم»، «فکر و شخصیت»، «تأثیر فکر بر شرایط»، «تأثیر فکر بر سلامت و بدن»، «فکر و هدف»، «عامل فکری در دستیابی به هدف»، «چشم‌اندازها و ایده‌آل‌ها» و «آرامش»

خواندن کتاب آنچه انسان می اندیشد! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز آلن

جیمز آلن، بنیان‌گذار جنبش خودیاری و تفکر نوین است. او در بیست و هشتم نوامبر ۱۸۶۴ میلادی در شهر لیسستر انگلستان متولد شد. پانزده سال بیشتر نداشت که پدرش مورد دستبرد قرار گرفت و به قتل رسید و آلن مجبور شد برای تأمین مخارج خانواده‌اش ترک تحصیل کند. تا سال ۱۹۰۲ در مؤسسات تولیدی و تجاری مختلف به کار منشی‌گری پرداخت. در سی و هشت‌سالگی تحت‌تأثیر آثار تولستوی نویسندهٔ بزرگ روسی قرار گرفت و همراه با همسر و دخترش به ویلایی کوچک در شهر ایلفراکامب انگلستان نقل مکان کرد تا به تعمق و نویسندگی بپردازد. طی نه سال بعد، او نوزده عنوان کتاب نوشت و با همکاری همسرش مجلهٔ فلسفی پرتو خرد را منتشر کرد. محوریت بیشتر کتاب‌های جیمز آلن، به‌خدمت‌گرفتن نیروی اندیشه جهت رشد شخصی و بهبود شرایط زندگی است. 

بخشی از کتاب  آنچه انسان می اندیشد!

«انسان به دست خودش ساخته یا پرداخته نشده است. او در پالایشگاه فکرش سلاح‌هایی را می‌سازد که به‌وسیله آنها خود را نابود می‌کند. او همچنین با کمک ابزارهایی که ساخته است، می‌تواند براي خود عمارت‌هایی در بهشتی مملو از شادی، قدرت و آرامش بسازد. انسان با انتخاب درست و اعمال درست اندیشه‌اش است که به کمال الهی می‌رسد. با سوءاستفاده و اعمال نادرست در درون ذهن، او به زیر سطح جانوري فرود می‌آید. در بین این دو سطح، همه درجات شخصیتی وجود دارد، و انسان همانی است که سازنده و استاد یکایک آنهاست.

از میان تمام حقایق زیبای روحی که در این عصر احیا و آشکار شده است، هیچ‌یک از وعده و اطمینان‌های الهی، شادی‌بخش‌تر و ثمربخش‌تر از این نیست که انسان صاحب اندیشۀ خود، شکل‌دهندۀ شخصیت و زندگی خودش است. سازنده و شکل‌دهندۀ شرایط، محیط و سرنوشتش...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۴۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان