دانلود و خرید کتاب ماجراهای فنکل گربه جرج‌ مکی براون ترجمه بهار علیزاده صبور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای فنکل گربه اثر جرج‌ مکی براون

کتاب ماجراهای فنکل گربه

معرفی کتاب ماجراهای فنکل گربه

کتاب ماجراهای فنکل گربه نوشتهٔ جرج‌ مکی براون با ترجمهٔ بهار علیزاده صبور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شده است.

درباره کتاب ماجراهای فنکل گربه

داستان ماجراهای فنکل گربه روایت‌گر داستان دختر‌بچه‌ای یازده‌ساله به نام جنی است که در ۲۰۰ سال پیش زندگی می‌کند و در خیالات خودش هم باورش شده که دختر‌خانمی نجیب‌زاده در قرن هجدهم است؛ اما جز «سندر بلک» پیر که ناخدای کشتی بود کسی را نداشت که خیال‌بافی‌هایش را با او در میان بگذارد. سندر و جنی رازهای زیادی را با یکدیگر در میان گذاشته بودند و در سرزمین‌هایی زندگی می‌کردند که برای مردم جزیره ناشناخته بود: سان‌فرانسیسکو، گرینلند، جزیره‌ای در اقیانوس آرام و دژی شیشه‌ای روی ماه.

دل جنی برای سندر تنگ می‌شد و این دلتنگی، مضطرب و ناراحتش می‌کرد. سندر پیر بود و اگر در خانه‌ٔ پسرش می‌مرد، تمام قصه‌های ارزشمندش نیز با او دفن می‌شد. در یکی از این روزها بود که او یک بچه‌گربه پیدا کرد و این آغاز ماجراهای گوناگون برای او و گربه‌اش به نام «فَنکِل» می‌شود.

کتاب ماجراهای فنکل گربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی ج و د است.

درباره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکهٔ کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

نظرات کاربران

۱۳۰۴۱۲۹۹
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

خیلی داستان قشنگیه. ترجمه‌اش خیلی خوب بود.. خوندنش رو پیشنهاد می‌کنم.

کاربر 1203734
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

با اینکه ۳۳ سالمه ولی از خوندنِ این کتاب و کتابایی که نقشِ اولش یه گربس لذت میبرم،به نظرم گربه ها همه چیزو لذت بخش میکنن حتی کتاب هارو:)

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۵۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان