دانلود و خرید کتاب شکل ها و حرف ها علی خدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکل ها و حرف ها اثر علی خدایی

کتاب شکل ها و حرف ها

معرفی کتاب شکل ها و حرف ها

کتاب شکل ها و حرف ها نوشتهٔ علی خدایی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شکل ها و حرف ها

کتاب شکل ها و حرف ها به گونه‌ای طراحی و تصویرگری شده است که در هر صفحه آن ابتدا تصویر کاملی از انسان، حیوان، عضوی از بدن یا اشیایی را می‌بینیم که با بازکردن نیم‌صفحه بالای آن تصویر متفاوت دیگری ظاهر می‌شود.

به عنوان مثال، اولین تصویر کتاب «شکل‌ها و حرف‌ها» دو اردک در حال شنا روی آب را نشان می‌دهد، اما زمانی که نیم‌صفحه را باز می‌کنیم شاهد دو پای یک انسان ایستاده هستیم یا در صفحه‌ٔ دیگر تصویر دست انسان است که با بازکردن نیم‌صفحه به یک پرنده تبدیل می‌شود.

هم‌چنین در صفحه‌ٔ روبه‌روی هر تصویر نیز یک عبارت مفهومی متناسب با تصویر نوشته شده است که ناخودآگاه ذهن کودکان را به تفکر وامی‌دارد به‌عنوان مثال جمله‌ٔ مربوط به تصویر اول کتاب چنین است: «او نمی‌تواند روی آب راه برود، برای همین روی رودها پل ساخته است.»

این کتاب به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی برای گروه سنی ب «۷ سال به بالا» در ۲۶ صفحهٔ رنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

خواندن کتاب شکل ها و حرف ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان هفت سال به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

sadra va maman
۱۴۰۱/۰۸/۱۴

سلام این کتاب جذاب و چند سال پیش برای پسرم خریدم نمی دونم نسخه الکترونیکی به اندازه خود کتاب جذابیت داره یا نه ولی کتاب فوق‌العاده است تصویرسازی عالی و با مفاهیم عمیق توصیه میکنم حتما بخونیدش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۴۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان