دانلود و خرید کتاب بیت‌کوین، پول آینده الیندا لارا ترجمه امیرحسین فاضلی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیت‌کوین، پول آینده اثر الیندا لارا

کتاب بیت‌کوین، پول آینده

نویسنده:الیندا لارا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیت‌کوین، پول آینده

کتاب بیت کوین پول آینده نوشتهٔ الیندا لارا است و با ترجمه امیرحسین فاضلی در انتشارات کوله‌پشتی چاپ شده است. این کتاب به شما توضیح می‌دهد که بیت‌کوین چیست، چه کارکردی دارد، چطور می‌توانید بیت‌کوین به دست آورید و به‌طور ایمن ذخیره یا خرج کنید.

درباره کتاب بیت کوین پول آینده

بیت‌کوین پولی الکترونیکی است که اولین بار توسط یک برنامه‌نویس ژاپنی معرفی شد. بدین ترتیب، ارزی پنهان با منبع باز، بدون هیچ مرجع مرکزی ظهور کرد و گزینه‌ای پیشنهاد داد که ممکن است نظام پولی موجود را متزلزل کند. این کتاب به‌ شما توضیح می‌دهد چطور این پول ناگهان جهان را تغییر داد و چطور در آینده به عنوان یک پول مهم شناخته خواهد شد.

بیت‌کوین به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری هدفمند عملکرد شگفت‌انگیزی از خود به‌جای گذاشته است. هرچیزی که با قیمت صفر شروع شده باشد و اکنون قیمت آن صفر نباشد، یک چیز ارزشمند است. بیت‌کوین سال ۲۰۰۹ با قیمت صفر کارش را آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت کمی بیش از ده سال، ده‌ها هزار دلار ارزش دارد.

اما آیا اکنون آن را می‌خرید؟ آیا تمام سرمایه‌تان را برای ذخیرهٔ ارزش دارایی‌تان وارد آن می‌کنید؟ برای پاسخ به این سؤال باید بهتر با بیت‌کوین آشنا شوید. شاید بیت‌کوین موضوعی پیچیده به‌نظر آید ولی این کتاب بیت‌کوین پول آینده هرآنچه برای درک این سیستم و شروع به کار نیاز دارید، ارائه می‌دهد.

کتاب بیت کوین پول آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موضوعات مربوط به رمز‌ارزها پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب بیت کوین پول آینده

«قیمت‌ها به‌صورت جفت ارز نمایش داده می‌شوند: بیت‌کوین/ دلار۲۶ که مثلاً عددی معادل ۴۰ هزار است و به‌این‌ترتیب خوانده می‌شود: یک واحد بیت‌کوین ۴۰ هزار دلار ارزش دارد. همهٔ ارزها قابل‌مبادله با هم نیستند. این موضوع کاملاً مرتبط با صرافی است که چه جفت ارزهایی را ارائه می‌کند. برای مثال ممکن است جفت ارزهای بیت‌کوین/ دلار و بیت‌کوین/ یورو را در صرافی ببینید که به معنی امکان معاملهٔ بیت‌کوین با دلار و همین‌طور یورو است. اما اگر جفت ارز یورو/ دلار را مشاهده نمی‌کنید، یعنی نمی‌توانید به‌طور مستقیم دلار و یورو را با هم مبادله کنید. در این صورت برای تبدیل یورو به دلار، ابتدا باید یورو را به بیت‌کوین تبدیل و سپس با بیت‌کوین در دسترستان دلار خریداری کنید.

در بخش معاملات صرافی، ستونی از پیشنهادهای خریدوفروش دیگران مشاهده می‌کنید. در این ستون قیمت‌هایی را که دیگران مایل به معامله هستند و همین‌طور مقداری که تمایل به معامله دارند، قابل‌مشاهده است. می‌توانید تصمیم بگیرید که براساس قیمت‌گذاری آنها معامله کنید؛ در این صورت سفارش نهایی خواهد شد یا اینکه سفارش خود را براساس قیمت مطلوبتان در فهرست قرار داده و منتظر بمانید تا کسی با آن قیمت سفارشتان را پذیرش کند.

در اینجا با یک بازار مالی روبه‌رو هستیم – به این معنا که هرچه در مقادیر بیشتری قصد خرید یا فروش داشته باشید، قیمت‌ها بیشتر به ضررتان هستند. درواقع برخلاف خرید از سوپرمارکت است که برای خرید عمده، تخفیف می‌گیرید. شاید برای برخی گیج‌کننده به‌نظر برسد ولی توضیحش آسان است. وقتی می‌خواهید چیزی در صرافی خریداری کنید، صرافی به‌طور طبیعی سفارش شما را با فردی که به ارزان‌ترین قیمت فروشنده است، مطابقت می‌دهد. وقتی تمام مقادیر فروش آن فرد به اتمام رسید، باید بهترین قیمت بعدی را پیدا کنید که بالطبع کمی بالاتر است. درمورد فروش نیز همین منطق برقرار است: وقتی قصد فروش چیزی را دارید، مبادله‌تان با شخصی انجام می‌گیرد که حاضر است بیشترین قیمت را بابت آن بپردازد. وقتی به‌اندازه‌ای که آن فرد لازم داشت، فروختید. آن‌وقت باید سراغ بالاترین قیمت بعدی بروید که بالطبع کمی کمتر است.»

نظرات کاربران

ali Basafa
۱۴۰۱/۰۹/۱۳

عمق راز ثروت رو از کتاب فراسوی شفای درک کنید❤️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان