دانلود و خرید کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان حمید احمدی جلفائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان اثر حمید احمدی جلفائی

کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان

معرفی کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان

کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان نوشتهٔ حمید احمدی جلفائی است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. این کتاب به همراه آیات مربوط به حجاب و عفت در قرآن است.

درباره کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان

یکی از مهم‌ترین مسائلی که از ضروریات و شعائر اساسی دین مبین اسلام محسوب می‌شود و در روایات مربوط به آخرالزمان چهره بسیار نامطلوبی برای آن ترسیم شده است، مسئلهٔ «حجاب و عفت زنان» در جامعه و یا در میان نامحرمان است. و عواقب بسیار وخیمی همچون ضعف روحیه ایمان و تقوا، شهوت سالاری، تسلط ظالمین بر ممالک اسلامی، کاهش برکات آسمانی، افزایش مرگ‌های ناگهانی و زودهنگام و... همگی از پیامدهای منفی آن در آیات و روایات اسلامی معرفی شده‌اند.

چادر، نمادی است که وجود انقلاب را در سر هر چهار راه به نمایش می‌گذارد، با چادر می‌توان این احساس را پدید آورد که انقلاب اسلامی هنوز زنده و جاوید است.

کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان گام نخست این کتاب در خدمت به این آرمان و فریضه اسلامی بوده و به همه مبلّغین و گویندگان دینی توصیه می‌شود در هر مجلس و یا منبری حداقل این آیات و روایات آمده در خصوص حجاب و عفت اسلامی را در چند جلسه برای مردم ترجمه کرده و یا شرح دهند.

خواندن کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند دربارهٔ حجاب پژوهش کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چهل حدیث پیرامون حجاب و عفت زنان

«۱. اصل فطری بودن حجاب و عفّت در قرآن.

«فَدَلاَّهُمَا بِغُرُورٍ فَلَمَّا ذَاقَا الشَّجَرَةَ بَدَتْ لَهُمَا سَوْءَاتُهُمَا وَطَفِقَا یخْصِفَانِ عَلَیهِمَا مِن وَرَقِ الْجَنَّةِ...» الآیة.

ترجمه ـ پس (شیطان) با سوگند دروغش آن دو را (یعنی آدم و حوّاء را) فریب داد، وقتی از آن درخت (ممنوعه) تناول کردند، عورتهایشان آشکار شد، و آنگاه از برگ درختان بهشتی خود را می‌پوشاندند (تا عورتهایشان معلوم نباشد)....

۲. فلسفه حجاب و عفّت: تأثیرات منفی بی‌حجابی و بی‌عفّتی مادران در شخصیت فرزندان.

«یاأُخْتَ هَارُونَ مَا کانَ أَبُوک امْرَأَ سَوْءٍ وَمَا کانَتْ أُمُّک بَغِیاً».

ترجمه ـ (وقتی حضرت مریم علیهاالسلام بدون آنکه ازدواج کند با نوزادی در بغل از صحرا به شهر وارد شد، مردم او را سرزنش نموده و چنین می‌گفتند:) ای خواهر هارون، تو که نه پدرت آدم بدی بود و نه مادرت زن بدکار!؟

۳. فلسفه حجاب و عفّت: ازدواج موفّق.

«الْخَبِیثَاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَالْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَاتِ وَالطَّیبَاتُ لِلطَّیبِینَ وَالطَّیبُونَ لِلطَّیبَاتِ».

ترجمه ـ زنان خبیث و بدکار نصیب مردان خبیث و آلوده شوند و مردان خبیث هم قسمت زنان آلوده، و زنان پاکدامن شایسته مردان پاک هستند و مردان پاکدامن سزاوار زنان پاک و نیکوکار....»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۵,۴۰۰
تومان