دانلود و خرید کتاب پرنسس دایانا که بود؟ الن لابرکو ترجمه نازنین امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرنسس دایانا که بود؟ اثر الن لابرکو

کتاب پرنسس دایانا که بود؟

نویسنده:الن لابرکو
انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرنسس دایانا که بود؟

کتاب پرنسس دایانا که بود؟ نوشتهٔ الن لابرکو و ترجمهٔ نازنین امیری است و نشر شانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پرنسس دایانا که بود؟

در ۲۹ جولای ۱۹۸۱ انگلستان تعطیلات ملی را جشن گرفت. پرنس چارلز ۳۲ساله، وارث تاج و تخت انگلستان در آستانهٔ ازدواج با دوشیزه دایانا فرانسیس اسپینر، در باشکوه‌ترین جشن ازدواج قرن بود.

هزاران نفر در خیابان‌های لندن صف کشیده بودند و ۷۵۰ میلیون نفر مراسم را از تلویزیون تماشا می‌کردند.

در میان هلهله و شادمانی جمعیت، دایانای ۲۰ساله در مقابل کلیسای جامع سنت پل لندن از کالسکهٔ شیشه‌ای پیاده شد. او لباس سفید زیبایی به تن داشت و تاجی از الماس بر سرش می‌درخشید.

دایانا، شاهدخت ولز، زاده‌شده با نام دایانا فرانسس اسپنسر ۱ ژوئیه ۱۹۶۱ به دنیا آمد و ۳۱ اوت ۱۹۹۷ از دنیا رفت. او عضوی از خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا بود. او همسر نخست چارلز، شاهزاده ولز، وارث بلافصل تاج‌وتخت بریتانیا و مادر شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری بود.

او برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. ازدواج او با شاهزادهٔ ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و بیش از ۷۵۰ میلیون نفر آن را تماشا کردند. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمرهٔ این ازدواج دو پسر بود؛ شاهزادگان ویلیام و هری، کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و ششم هستند.

دایانا در یکی از خانواده‌های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی متولد شد. وی با اعلام نامزدی‌اش به چهره‌ای جهانی مبدل شد. او از سال ۱۹۸۹ تا زمان مرگش، رئیس بیمارستان تخصصی اُرموند بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهرهٔ برجستهٔ مطبوعات باقی‌ ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. توجه رسانه‌ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در تاریخ ۳۱ اوت ۱۹۹۷ به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

خواندن کتاب پرنسس دایانا که بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که می‌خواهند بدانند پرنسس دایانا چه کسی بود مناسب و خواندنی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان