دانلود و خرید کتاب پیشگیری و درمان آرتروز م‍ری‍م‌ اطاری‌
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری و درمان آرتروز اثر م‍ری‍م‌ اطاری‌

کتاب پیشگیری و درمان آرتروز

معرفی کتاب پیشگیری و درمان آرتروز

کتاب پیشگیری و درمان آرتروز به‌وسیلهٔ م‍ری‍م‌ اطاری‌ و اعظم اطاری و با نظارت سید مرتضی میرزاده (عضو هیئت‌علمی دانشکدهٔ پزشکی) نوشته شده است. انتشارات کتاب درمانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ بیماری آرتروز و مشکلات مفاصل است.

درباره کتاب پیشگیری و درمان آرتروز

کتاب پیشگیری و درمان آرتروز در بخش نخست آرتروز و انواع آن را شرح داده است و درمورد بیماری‌هایی همچون نقرس، لوپوس، بیماری لایم، جمود مفاصل و... مطالبی را ارائه کرده است. بخش دوم این کتاب درمورد روش‌های دارویی و غیردارویی برای درمان بیماریِ یادشده است. کتاب در بخش سوم به موضوع کنترل بیماری با جراحی و گونه‌هایی از جراحی‌های مرتبط پرداخته است. بخش چهارم روش‌های دارویی را شرح داده و بخش پنجم درمورد تغذیه، خوردن ماهی، شیر، ویتامین‌ها و... سخن گفته است. کتاب حاضر با بخش ششم که «تشخیص ضایعات مفصل با ام-آر-آی» نام دارد، پایان می‌گیرد.

آرتروز یا آرتریت یکی از بیماری‌های شایع است که درواقع عبارت است از ناتوانی و کم‌توانی. این بیماری انواع گوناگونی دارد که این کتاب به آنها پرداخته است.

خواندن کتاب پیشگیری و درمان آرتروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌دانند ممکن است دچار آرتروز شوند و یا دچار این مسئله هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب پیشگیری و درمان آرتروز

«در نقرس یک یا چند مفصل ملتهب می‌شود و با ورم مفاصل در ارتباط است. این بیماری باعث حملات شدیدی می‌شود که می‌تواند سبب بی‌هوشی نیز گردد و سپس با تسکین کامل بیماری، دنبال شود. نقرس باعث درهم ریختگی سوخت و ساز بدن می‌شود به نحوی که بدن برای دفاع از ماده‌ای بنام ((پیورین)) استفاده می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان