دانلود و خرید کتاب لجستیک و تغذیه ناب ریک هریس ترجمه کاظم موتابیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لجستیک و تغذیه ناب

کتاب لجستیک و تغذیه ناب نوشتهٔ کریس هریس و ارل ویلسون و ترجمهٔ کاظم موتابیان، آزاده رادنژاد و سیدعبدالرضا عظیمی است. انتشارات ناب اندیشان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، یک راهنمای عملی برای طراحی و استقرار است.

درباره کتاب لجستیک و تغذیه ناب

آیا برای شما هم ثابت‌نگه‌داشتن خروجی خط یا سلول مشکل است؟ شایع‌ترین علت این مشکل، نبود سیستم تغذیهٔ مواد است تا از خطوط مونتاژ پشتیبانی کند. سیستم تغذیهٔ ناب با پدیدآرودن پلان تمام قطعات، سوپرمارکت قطعات تأمینی در مناسب‌ترین محل، تغذیهٔ دقیق و زمان‌بندی‌شده با استفاده از کار استاندارد از توقف خط جلوگیری می‌کند؛ پس دیگر نیازی نیست کارکنان منتظر بمانند تا قطعات برسند یا تأمین شوند و یا موجودی بیش‌از‌اندازه نگه‌ دارید.

این یعنی پول نقد به‌جای قطعات در جریان ساخت.

این مورد به‌صورت گام‌به‌گام در کتاب لجستیک و تغذیه ناب شرح داده شده است.

هدف این کتاب کارگاهی، بازکردن حوزهٔ دید مدیر و تجهیز او به مهارت‌های لازم برای پیاده‌سازی و نگهداری سیستم کنترل مواد در چارچوب کارخانه‌ است. روش‌هایی که در این کتاب شرح داده می‌شوند می‌تواند در هر کارخانه‌‌ای با هر نوع محصولی به‌کار رود.

هر بهبودی بدون یک سیستم تغذیهٔ و تحویل مواد به‌دست خطوط تولید و به‌ویژه سلول‌های تولیدی، با شکست و ناکامی مواجه خواهد شد؛ پس اگر می‌خواهید ناب را در همهٔ جنبه‌های آن پیاده کنید، باید بتوانید خطوط تولید خود را با فرایندی بدون توقف و مستمر از موادی که به‌موقع و در محل درست به‌دست آن‌ها می‌رسد، حمایت کنید. کتاب لجستیک و تغذیه ناب، به‌طور کامل به شما یاد می‌دهید چگونه این کار را انجام دهید.

این کتاب با موضوع سیستم تغذیهٔ ناب در ایران آغاز می‌شود.

خواندن کتاب لجستیک و تغذیه ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار در حیطهٔ مواد صنعتی و تولید پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۸۲,۵۰۰
تومان