دانلود و خرید کتاب کانبان از آغاز تا پایان آرت اسملی ترجمه کاظم موتابیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کانبان از آغاز تا پایان اثر آرت اسملی

کتاب کانبان از آغاز تا پایان

معرفی کتاب کانبان از آغاز تا پایان

کتاب کانبان از آغاز تا پایان نوشتهٔ آرت اسملی و ترجمهٔ کاظم موتابیان و آزاده رادنژاد است و انتشارات ناب اندیشان آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای طراحی و استقرار سیستم هموار کششی از در ورود تا در خروج کارخانه است.

درباره کتاب کانبان از آغاز تا پایان

کتاب کانبان از آغاز تا پایان، دربارهٔ سیستم کنترل تولید خودگردان به کمک پیاده‌سازی سیستم کششی یا کانبان است، شرحی کامل از پیاده‌سازی یک سیستم کششی از آغاز تا پایان کارخانه یا شرکت شما. سیستم کششی، کارآترین و مؤترترین سیستم برنامه‌ریزی و کنترل تولیدی است که می‌توان به کمک آن تغییرات لحظه به لحظه کف کارگاه یا محیط کار را شناسایی کرده و با توجه به نیاز مشتری، آن‌ها را تحت نظم و کنترل درآورد. شما با هر محصولی و در هر صنعتی می‌توانید از این کتاب برای طراحی و راه‌اندازی سیستم کششی خود استفاده کنید و به دستاوردهای قابل توجه آن دست یابید.

چه دستاوردهایی؟! کاهش موجودی‌ها، جلوگیری از توقفات خط، خودگردان‌سازی سیستم برنامه‌ریزی و کنترل تولید و در نتیجه،‌ افزایش ۵۰درصدی در بهره‌وری فضا، سرمایه‌ٔ در گردش مورد نیاز، نیروهای انبارداری و فضای انبار، تغذیه خطوط و حمل‌ونقل مواد و تجهیزات حمل‌ونقل و… . این‌ها همه حداقل دستاوردهای مورد انتظار از پیاده‌سازی سیستم کشش هموار است. پیاده‌سازی سیستم کشش هموار، همان کایزن سیستمی است که به مشارکت همهٔ واحدهای شرکت شما احتیاج دارد و شرکت شما را به یک سازمان کامل در خدمت تقاضای مشتری مبدل می‌کند.

کانبان از آغاز تا پایان یعنی پیاده‌سازی یک سیستم هموار کششی از دستان مشتری تا مواد اولیه است. این کتاب البته برای خطوط تولیدی نوشته شده است اما برای هر سیستمی شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

تاکنون کتاب‌های زیادی دربارهٔ سیستم کششی، کانبان، هموارسازی و… نوشته شده است، اما ما باور داریم که این بهترین و کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب در این موارد است. این کتاب، کامل است و با آن شما حتی به مشاور نیازی ندارید.

خواندن کتاب کانبان از آغاز تا پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی مدیران کارخانه‌ها و کسانی که می‌خواهند کارخانه و کسب‌وکاری راه بیندازند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۳۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۸۲,۵۰۰
تومان