دانلود و خرید کتاب persian بهروز محمودی بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب persian

کتاب persian نوشتهٔ بهروز محمودی بختیاری، مهبد غفاری و فائقه شاه حسینی است. انتشارات آوند دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این راهنمای آموزشی، برای غیرفارسی‌زبان‌ها نوشته شده است.

درباره کتاب persian

کتاب persian زبان فارسی را به دانشجویان غیرفارسی‌زبان آموزش می‌دهد.

بخش نخست این کتاب، قواعد پایه‌ایِ دستورزبان فارسی را آموزش می‌دهد؛

بخش دوم می‌کوشد زبان‌آموز را آرام‌آرام به فارسی‌حرف‌زدن ترغیب و تشویق کند؛ در این بخش موضوعاتی مانند غذاخوردن در رستوران، خرید، گردشگری، حرف‌زدن به‌صورت تلفنی و... به کمک زبان‌آموز می‌آیند؛ بخش سوم کتاب حاضر نیز به موضوعاتی مشابه پرداخته است؛

در بخش چهارم کتاب حاضر، ۱۰ راه برای آموختن زبان فارسی، ۱۰ چیزی که زبان‌آموز هرگز نباید به زبان بیاورد، ۱۰ اصطلاح محبوب زبان فارسی، ۱۰ عبارت محبوب این زبان، ۱۰ ضرب‌المثل  و در پایان نیز ۱۰ بیت از اشعار پارسی قرار گرفته است.

کتاب persian با بخش پنجم، تحت‌عنوان پیوست‌ها («Appendixes») به پایان می‌رسد.

خواندن کتاب persian را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زبان‌آموزان فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بهروز محمودی بختیاری

بهروز محمودی بختیاری در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد. وی دکترای زبان‌شناسی خود را از دانشگاه علامه طباطبائی دریافت کرده و در زمینهٔ زبان‌شناسی، زبان فارسی و ارتباطات در گروه هنرهای نمایشی، پردیس هنرهای زیبا و دانشگاه تهران تدریس می‌کند؛  او دانشیار دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران است.

«فارسی بیاموزیم!» (!Let’s Learn Persian)، عنوان یکی از کتاب‌های محمودی بختیاری است که در سال ۱۳۷۸ چاپ و ۱۱ بار بازنشر شد.

بهروز محمودی بختیاری مقاله‌ها و کتاب‌های گوناگونی دربارهٔ زبان فارسی و آموزش این زبان به غیرفارسی‌زبان‌ها نوشته است؛ برخی از آنها با ادبیات نمایشی پیوند دارند.

فعالیت او در این زمینه از سال ۱۳۷۷ آغاز شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۷۷,۱۷۵
۴۶,۳۰۵
۴۰%
تومان