دانلود و خرید کتاب همقدم با جنین مریم هاشمی بخشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همقدم با جنین اثر مریم هاشمی بخشی

کتاب همقدم با جنین

انتشارات:فرهنگ و دانش
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همقدم با جنین

کتاب «همقدم با جنین» نوشتۀ مریم هاشمی بخشی است و انتشارات فرهنگ و دانش آن را منتشر کرده است. این کتاب قدم به قدم با مادران در دوران بارداری همراهی می‌کند و نکات آموزنده و لازم را به آن‌ها آموزش می‌دهد. 

درباره کتاب همقدم با جنین

فرزند دار شدن احساس گرمی و شوق به زندگی می‌دهد و با تجربه‌های دیگر انسان متفاوت است. کسانی که برای اولین‌بار باردار می‌شوند سؤالات زیادی دربارۀ این دوران شیرین و سخت دارند. والدین خصوصاً مادران می‌خواهند بدانند که تا زمان زایمان چه چیزهایی را تجربه می‌کنند و چگونه می‌توانند به حفظ سلامت خود و فرزندشان کمک کنند. راهنمایی‌های بارداری عموماً هفته‌به‌هفته است و ابتدا تغییراتی بررسی می‌شود که مادران در ۳ ماهۀ ابتدایی تجربه می‌کنند. مادران در حقیقت در هفتۀ اول و دوم بارداری حامله نیستند چرا که نطفه ۲ هفته بعد از شروع آخرین قاعدگی تشکیل می‌شود و متخصصان زنان برای تخمین تاریخ زایمان، شروع دوران بارداری را از اولین روز آخرین دورۀ قاعدگی محاسبه می‌کنند. چند ماه اول بارداری معمولا با تغییرات سریع سپری می‌شود و مادران تغییراتی را تجربه می‌کنند. نغییراتی مثل حساسیت سینه‌ها به لمس، خستگی، حالت تهوع و نوسانات خلقی که می‌توانند ناشی از هیجان یا اضطراب باشند. در این زمان تغییرات در جنین هم زیاد و قابل توجه است.

 دکتر مریم هاشمی بخشی در کتاب همقدم با جنین شرح هفته به هفتۀ دوران بارداری و ویژگی‌های زیستی و روانی مادر و نوزاد را بررسی می‌کند. دکتر مریم هاشمی بخشی در کتاب همقدم با جنین زبانی ساده و روان دارد و صمیمانه مادران و گاهی پدران را مخاطب قرار می‌دهد و این باعث شده است خوانندگان با کتاب ارتباط برقرار کنند و از آن بهرۀ لازم را ببرند. 

خواندن کتاب همقدم با جنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مادران باردار و همچنین دانشجوهای رشتۀ مامایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همقدم با جنین

«مامان عزیز! به آنچه که میل می‌کنید توجه داشته باشید؛ همسر عزیز! در تهیۀ مواد غذایی دقت لازم را به خرج دهید؛ مواد پرکالری و دارای ارزش غذایی پایین؛ مانند غذاهاي شیرین و پر چرب را محدود کنید و میوه‌ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود بگنجانید. هرگز در طول حاملگی رژیم نگیرید. خاطرتان باشد؛ غذا را با آرامش روان میل کنید و از خوردنش لذت ببرید چرا که باعث می‌شود به‌راحتی جذب بدن شما شود. اگر ظهرها تنها هستید و همسر عزیزتان سرکار است، حتماً ناهار را نوش جان کنید؛ نگویید تنها هستم؛ میل ندارم! شما الان یک مهمان دارید و او تمام مواد غذایی موردنیازش را از طریق جریان خون شما به دست می‌آورد. مامان عزیز! برای حفظ سلامتی پوست، گردش خون و دستگاه گوارش روزانه حداقل شش لیوان آب بنوشید چرا که در طول دوران بارداری؛ حجم خونی که در عروق بدن شما؛ جریان دارد دوبرابر می‌شود، بنابراین باید در این مدت مقدار زیادی مایعات مصرف کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان