دانلود و خرید کتاب قدرشناسی مری جین ریان ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرشناسی اثر مری جین ریان

کتاب قدرشناسی

نویسنده:مری جین ریان
انتشارات:نشر میم
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قدرشناسی

کتاب الکترونیکی «قدرشناسی» نوشتهٔ مری جین ریان با ترجمهٔ زهره زاهدی در نشر میم چاپ شده است.این کتاب به شما می‌آموزد چه طور در همهٔ روزهای زندگی شادی بدهید و دریافت کنید. مری جین ریان نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش «مهربان‌تر باشیم»، «قلب بخشنده» و «قدرت صبر» است.

درباره کتاب قدرشناسی

مری جین ریان در این کتاب ضمن بررسی اثرات قدرشناسی در زندگی مانند شادی، جوانی، و ریشه‌کنی اضطراب، با بهره‌گیری از داستان‌هایی کوتاه، زندگی افراد قدرشناس و سپاسگزار و دست‌یابی به فن قدرشناسی را مطرح کرده است. ریان در کتاب‌هایش، به خوانندگان کمک می‌کند شادتر باشند، از تغییر استقبال کنند، اهداف خود را دنبال کرده و آسان‌تر به آن‌ها دست یابند، با دیگران مهربان‌تر و سخاوتمندانه‌تر رفتار کنند، صبر را بیاموزند و در یک‌کلام، بهتر زندگی کنند.  ابزار قدرشناسی ما هدیه‌ای است به کسی که به ما چیزی داده است. با قدرشناس بودن از چیزهای کوچک، هر روز از زندگی‌مان را به‌صورت یک هدیه درآوریم. به کمک قدرشناسی، در تمام لحظات زندگی شادی بدهیم و دریافت کنیم.

ریان اعتقاد دارد قدرشناسی به ما کمک می‌کند تا توجه کنیم که چه چیزی در زندگی ما درست است و به‌این‌ترتیب موفقیت را ردیابی کنیم. یکی از واقعیت‌های باورنکردنی دربارهٔ قدرشناسی این است که محال است هم‌زمان هم احساس مثبت شکر داشته باشید و هم احساس منفی مانند خشم یا ترس. از قدرشناسی فقط احساسات مثبت همچون محبت، همدلی، شادی، و امید متولد می‌شود. 

کتاب قدرشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب قدرشناسی

«تعدادی از فرضیات اولیهٔ من: در طول زمان یاد گرفتم که اگر وسعت دیدمان را بیشتر کنیم، کمک بزرگی خواهد بود به این که زندگی‌مان را از دیدگاه معنوی نگاه کنیم. من می‌دانم که ما به این دنیا آمده‌ایم که « روح‌مان را رشد دهیم »، زخم‌های‌مان را التیام بخشیم، یا حداقل زخمی بودن‌مان را متبرک کنیم، و بامحبت‌تر، مهربان‌تر، شجاع‌تر و امیدوارتر شویم. هرچه بیشتر زندگی می‌کنم، بیشتر می‌فهمم که ایجاد نگرش قدرشناسانه، کلید زندگی با دل گشاده است، زندگی با انتظارات شادمانه.

قدرشناسی فقط یک کلید نیست، بلکه یک کلید جادویی است. کافی است از آن استفاده کنید، تا ناگهان دنیا به سرزمین زیبای عجایبی تبدیل شود که در آن از شما دعوت شده ایفای نقش کنید. علت این است که قدرشناسی هم مانند سایر حقایق بزرگ معنوی، به شکل حیرت‌آوری ساده است. اما معنایش این نیست که نگرش قدرشناسانه داشتن، کار آسانی است. همه جور حواس‌پرتی، تاریک‌بینی و نگرش‌های منفی برآمده از تربیت کودکی می‌توانند سر راه‌مان قرار گیرند. اما فقط کافی است خود را متعهد به انجام آن کنید، تا جادو مال شما شود.

یکی از واقعیت‌های باورنکردنی دربارهٔ قدرشناسی این است که محال است همزمان، هم احساس مثبت شکر داشته باشید و هم احساسی منفی مانند خشم یا ترس. از قدرشناسی فقط احساسات مثبت متولد می‌شود، احساساتی همچون محبت،‌ همدلی، شادی و امید. وقتی حواس‌مان را روی چیزی که به خاطرش سپاسگزاریم متمرکز می‌کنیم، ظاهراً بی هیچ تلاشی ترس، خشم، و احساسات تلخ در وجودمان آب می‌شود.

چه طور این اتفاق می‌افتد؟ پاسخ این است: قدرشناسی به ما کمک می‌کند موفقیت را ردیابی کنیم. توجه کنیم که چه چیز در زندگی‌مان درست است. مغز ما به طور طبیعی در جهت ردیابی موفقیت عمل می‌کند. اگر کودکی را هنگام یادگیری چیزی دیده باشید، متوجه منظور من خواهید شد. مثلاً یادگیری راه رفتن را در نظر بگیرید، کودک می‌ایستد و یک پا را پیش می‌گذارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۱۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
تومان