دانلود و خرید کتاب فرصت آفرینان ۱ کر اندرسون ترجمه رضا غیابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصت آفرینان ۱ اثر کر اندرسون

کتاب فرصت آفرینان ۱

معرفی کتاب فرصت آفرینان ۱

کتاب فرصت آفرینان ۱ نوشتهٔ کر اندرسون و ترجمهٔ رضا غیابی است و نشر پندار تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه در تعامل با دیگران روابطی اثرگذار، پرمعنا و لذت‌بخش داشته باشیم. این کتاب جلد اول از این مجموعهٔ ۴جلدی است.

درباره کتاب فرصت آفرینان ۱

کتاب فرصت‌ آفرینان یک کتاب انگیزشی، مدیریتی، روان‌شناسی و از این قبیل نیست. این کتاب مبین یک سبک زندگی تمام‌عیار است که به‌کاربستن آن می‌تواند پدیدآورندهٔ فرصت‌های بی‌شمار برای شما و اطرافیانتان باشد. در دستان افراد درست، این کتاب می‌تواند تاروپود شخصیت خواننده و اطرافیانش، بلکه جهانی را تغییر دهد.

شالودهٔ این ایده‌های ارزشمند در سخنرانی سال ۲۰۱۴ توسط کر اندرسون در کنفرانس TED بیان شده:‌ برای جویندگان مفیدزیستن و ره‌پویانی که به دنبال پیشرفت واقعی هستند، جهان مملو از فرصت‌هایی بی‌شمار است و کلید فعال‌شدن فرصت‌های هر کس، نزد دیگران است. گویی که افراد در حال تلاش برای تکمیل پازل زندگی‌شان هستند، حال آنکه تکه‌هایی از این پازل در دست دیگران است.

در طی خواندن این کتاب، شما می‌توانید تبدیل به الگوهای برجسته‌ای شوید. راه‌جستن و دست‌یافتن به علاقه‌مندی‌های مشترک با دیگران که به راستی نقاطی طلایی هستند، به خصوص با افراد به ظاهر غریبه که توقع برقراری رابطه با آن‌ها را نداریم، همواره عنصر کلیدی برای آن بوده که زندگی معنی‌دار، اثربخش و شادتری را به همراه دیگران تجربه کنیم. 

خواندن کتاب فرصت آفرینان ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از فرصت‌های زندگی خود حداکثر استفاده را ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرصت آفرینان ۱

«تشخیص دهید که برای چه چیزهایی بیشترین اهمیت را قائل هستید. با این راهکارها می‌توانید بهتر حرف بزنید، بنویسید، حرکت کنید و محیط را طوری بهینه‌سازی نمایید که در آن بهتر با دیگران تعامل و گفت‌وگو کنید. اگر نتوانید شمرده و واضح راجع به باورهایتان و توقعاتی که از یک موقعیت دارید حرف بزنید، آن‌گاه نه تنها نمی‌توانید خوب با دیگران ارتباط برقرار کنید، بلکه انتخاب‌های هوشمندانه نیز برایتان دشوار می‌شود. واکنش‌هایتان نیز سطحی و عاری از پختگی و منطق می‌گردد. در صورتی که واکنش‌های سنجیده به شما امکان می‌دهد که با قصد و هدف وارد مراحل مختلف زندگی شوید. این واکنش‌ها روز به روز برای زندگی در این دنیای به هم مرتبط حیاتی‌تر می‌شوند.

دلتان می‌خواهد تأثیر بیشتری بر دیگران بگذارید؟

در این روزگار ارتباطات مؤثر، قدرت و فرصت‌های فراوانی وجود دارد. آن‌هایی که همهٔ توجهشان به خودشان است نمی‌توانند به اندازهٔ آن‌هایی که به «ما» باور دارند و معتقدند «ما» می‌تواند بهتر عمل کند، ارتباط ایجاد کنند. این شیوهٔ ارتباطی توجه به خود برای بعضی‌ها طبیعی‌تر است، اما، بدون توجه به دیدگاه فعلی‌تان، می‌توانید روش‌های خاصی را یاد بگیرید و قدرت «ما» را شکوفا سازید و از این طریق همراه با دیگران شادتر و قدرتمندتر باشید. من این را پیش‌تر درک کرده‌ام، چون فصل‌های اولیهٔ زندگی‌ام را در اشتباه گذرانده‌ام و بعدها روش جذب فرصت‌ها و دوستی‌های معنادار و دوطرفه را کشف کردم. من که در اوایل زندگی‌ام فردی خجالتی و کم‌رو بودم با به کارگیری همین رویکرد توانستم خبرنگار وال استریت ژورنال، خبرنگار مجلهٔ آسمان (ان بی سی) و سخنران عمومی شوم. این روش من را قادر ساخت تا به جای آنکه مدام با اصرار ورزی به دنبال آن باشم که دیگران خواسته‌هایم را برآورده کنند، فرصت‌هایی را که اصلاً نمی‌دانستم وجود دارند به سمت خودم جذب کنم.

برای این‌که ببینید چگونه می‌توانید از این روش بهره‌مند شوید، سؤالات زیر را در نظر بگیرید:

آیا دیگران قبل از آن‌که شما حرفتان به پایان برسد از شنیدن دست می‌کشند؟

آیا احساس می‌کنید بیش از حد کار و مسئولیت دارید و کمتر مورد تشویق دیگران قرار می‌گیرید؟»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
اگر کسی به جای استفاده از کلمات عاطفی (مثل شادی، غم و غصه، لذت)، بیشتر از کلمات شناختی (مثل دانستن، درک کردن، فهمیدن) استفاده کند احتمال این‌که سلامتی‌اش افزایش پیدا کند بیشتر خواهد بود
هدی✌
اشخاصی که راجع به تجربه‌های تلخ خود سخن می‌گویند یا مشکلی در بیان حقایق تکان‌دهنده و دردناک خود ندارند، از نظر جسمانی سالم‌تر از کسانی هستند که چنین تجاربی را همچون رازی در خود محبوس نگه می‌دارند.
هدی✌
هر چقدر کلاس اجتماعی کسی بالاتر باشد از کلمات عاطفی-احساسی کمتری استفاده می‌کند.
هدی✌
چیزهایی که بیشتر بر آنها تمرکز می‌کنیم افکار، اعمال و همهٔ زندگی ما را تحت کنترل خود درمی‌آورد.
هدی✌
افرادی که گوشه‌گیر و جدا از اجتماع هستند، بیش از کسانی که در شبکه‌های انسانی قوی قرار دارند، در معرض حملهٔ قلبی یا سکتهٔ مغزی قرار دارند.
هدی✌
هرچقدر افراد در مجامع مهم‌تر باشند، کمتر در مورد خودشان صحبت می‌کنند و بیشتر بر موضوع مورد بحث تمرکز دارند.
هدی✌
افراد متکی به نفس و عالی‌رتبه کمتر از کلمهٔ «من» استفاده می‌کنند.
هدی✌
«هر چیزی که هست را باید عاشقانه دوست داشت.»
هدی✌
«در پایان فقط سه چیز اهمیت دارد: چقدر خوب زندگی کردیم، چقدر خوب به هم عشق ورزیدیم و چقدر خوب یاد گرفتیم بگذاریم و بگذریم.»
هدی✌
«احساسات مثل ابرهای توی آسمان هستند که با باد می‌آیند و می‌روند. نفس کشیدن آگاهانه مثل لنگری می‌ماند که ما را در جای خود نگه می‌دارد تا نظاره‌گر این ابرها باشیم.»
هدی✌

حجم

۱۱۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۱۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان