دانلود و خرید کتاب قوانین روزانه رابرت گرین ترجمه آرسام هورداد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین روزانه اثر رابرت گرین

کتاب قوانین روزانه

نویسنده:رابرت گرین
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۵از ۴۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قوانین روزانه

کتاب قوانین روزانه نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ آرسام هورداد استنسخۀ فارسی کتاب The Daily Laws با خرید حق انحصاری ترجمه و انتشار در ایران از ناشر اصلی، Inkwell Management LLC با نام «قوانین روزانه: ۳۶۶ کاوش ذهنی دربارۀ قدرت، اغواگری، استراتژی، چیرگی و سرشت انسان» در نشر نوین چاپ شده است.

درباره کتاب قوانین روزانه

رابرت گرین نویسندهٔ پرفروش نیویورک‌تایمز است و این کتاب حاصل سال‌ها پژوهش وی بر موضوعاتی چون قدرت، متقاعدسازی، استراتژی، چیرگی و سرشت انسان و همچنین چکیدهٔ تمام درس‌های کتاب‌های قبلی گرین است.

ما انسان‌ها از همان ابتدای آفرینش برای موفقیت و بقا نیازمند اتصال به واقعیت و شناخت و آگاهی از آن بوده‌ایم؛ اما برای شناخت دقیق و صادقانهٔ خود وقت نگذاشته‌ایم. از ضعف‌ها و کاستی‌هایمان چشم‌پوشی کرده‌ایم و در نهایت درگیر الگوهای رفتاری مخربی شده‌ایم. الگوهایی که توان رهایی از آن‌ها را نداریم. ادامهٔ این راه، به تکرار اشتباهات، تصمیمات غیرواقع‌بینانه و گام‌های نادرست دامن می‌زند و نتیجه آن است که به افرادی تلخ، سرگشته و آسیب‌دیده تبدیل می‌شویم.

کتاب قوانین روزانه شما را از به دام افتادن در این الگوهای سمی باز خواهد داشت و بار دیگر به واقعیت متصلتان می‌کند. با مطالعهٔ این کتاب، خواننده از بند توهمات و باورهای نادرستی که سال‌ها در ذهن و ضمیرش جا خوش کرده رهایی می‌یابد. در کنار این، قوانین روزانه به شما کمک می‌کند تا واقع‌بین‌تر، هوشیارتر و حساس‌تر شوید.

کتاب قوانین روزانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب قوانین روزانه

«۱ فروردین: رسالت زندگی‌تان را کشف کنید

بخت‌واقبال هر آدمی در دستان خودش است، درست مثل مجسمه‌سازی که بناست با مادهٔ خامی که در اختیار دارد، شمایلی کامل و بی‌نقص خلق کند. شکل دادن به بخت‌واقبال نیز درست مثل هر نوع کار هنری دیگر است: ما برای محقق کردن آن قابلیتی بالقوه داریم، اما مهارت تبدیل کردن این مادهٔ خام/قابلیت بالقوه به آن شکل و صورتی که موردعلاقهٔ ماست، مهارتی آموختنی است که باید آن را یادبگیریم و مشتاقانه در طول زندگی بپروریم.

_ یوهان ولفگانگ فون گوته

هریک از شما صاحب نوعی نیروی درونی هستید که می‌خواهد در مسیر زندگی هدایتتان کند و به تحقق رسالت بخصوصی که در زندگی دارید رهنمون سازد. رسالت یعنی مأموریتی که بناست در طول زندگی‌مان آن را به ثمر بنشانیم. این نیرو در کودکی برای شما واضح بود و شما را به فعالیت‌ها و موضوعات مشخصی سوق می‌داد. این فعالیت‌ها و موضوعات نیز با گرایش‌های درونی‌تان سازگار بودند و شما را به نوعی کنجکاوی و کششِ عمیق به سمت خود وامی‌داشتند. طی سال‌های بعد از کودکی، هرچقدر بیشتر به حرف والدین و هم‌سن‌وسال‌های خودتان گوش دهید یا مغلوب تشویش‌های درونی خودتان شوید، این صدا مدام ضعیف و کم‌رنگ‌تر می‌شود. این قضیه منشأ ناخشنودی آدم‌هاست؛ این باعث می‌شود اتصال با کیستی و یکتایی خودتان را از دست بدهید. ازاین‌رو، اولین گام به سمت چیرگی همواره از درون آغاز می‌شود؛ اینکه یاد بگیرید واقعاً کی هستید و دوباره به آن نیروی درونی و خدادادی متصل شوید. به‌این‌ترتیب و با کسب آگاهی‌های لازم، مسیر شغلی مناسبتان را پیدا خواهید کرد و همه‌چیزِ زندگی‌تان در جای درست خود قرار خواهد گرفت. هیچ‌وقت برای شروع این فرایند دیر نیست.

قانون امروز: چیرگی یک فرایند است و کشف رسالت زندگی‌تان نقطهٔ شروع این فرایند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Hadi Eslami
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

کتابو نخوندم فقط خواهشا تو طاقچه بی نهایت هم بزاریدش

پرنیان
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

ممنون از طاقچه عزیز باخوندن مقدمه و قسمتی از کتاب حس بسیار خوبی داشتم و دارم بخاطر یادگیری مطالبی که کلا برای ارتقا ی زندگیم لازمه و اضافه شدن روتین روزانه ی شناختی امچنین ممنونم از نویسنده و مترجم گرامی

maryam
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

کتاب با مقدمه ای پرمحتوا وجذاب اغاز میشود،به گونه ای که گمان میکنیم قراراست مفاهیم عمیقی راازان برداشت کنیم،اما با مواجهه بامتن اصلی به شدت شوکه میشویم،زیرا نویسنده چندمفهوم را با زبان های گوناگون وتکرار مکررات درکل کتاب توضیح داده

- بیشتر
سینا
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

سلام صوتی این کتاب کی میاد تشکر

کاربر ۳۹۶۵۲۳۳
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

لطفا یکی چن تا کتاب تو سبک کتابای رابرت گرین معرفی کنه خیلی نیاز دارم

A.arabi56
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

اقتصاد و واقعیت خیلی بی رحم هستند. به این فکر میکنم که پول دوست باشم یا انسان. به هر حال من در کمال آگاهی و حتی ضرر مالیم، انسان بودن را انتخاب میکنم

کاربر 5682566
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

ترجمه عالی هستش و دقیقا حرف نویسنده رو بیان میکنه و اصطلاحات، تا حد خیلی خوبی بومی شدن. من زبان اصلیش رو خوندم و برای دوستم این کتاب رو گرفتم ولی تا حدی مطالعه کردم و واقعا ترجمه عالی ای بود

jawadafkar
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

ممنون طاقچه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
یاد مرگ باعث می‌شود هنر اولویت‌بندی را بیاموزیم و به این خرد برسیم که در مدت کوتاهِ حیاتمان روی زمین چه‌چیزی واقعاً اهمیت دارد و باید به آن پرداخت.
Sadegh
شخصیت اصلی، به‌تدریج و با گذشت زمان، یاد می‌گیرد تا در افکار ساده‌لوحانهٔ خویش بازنگری کند و ذهنیت واقع‌بینانه‌تری دربارهٔ دنیا به‌دست آورد؛ این درسی است که دنیای واقعی به او می‌دهد.
Anahid
آرتور شوپنهاور، فیلسوف آلمانی، روشی سریع برای برانگیختن این نگاه‌ها در افراد و آزمایش حسادت آن‌ها ابداع کرد. بر این اساس، به شخص موردآزمایش یک خبر خوب دربارهٔ خودتان بدهید _مثلاً خبر ترفیع شغلی، موفقیت کاری، یک رابطهٔ عاطفی جدید و عالی و امثال این‌ها. دراین‌حال، سریعاً نومیدی و دلسردی را در چهره‌شان خواهید دید. علاوه بر این، تن صدای آن‌ها وقتی به شما تبریک می‌گویند، حکایت از مقداری آشفتگی و تنش دارد. حال به همین صورت، خبر یک بدبیاری یا واقعه‌ای ناگوار در زندگی‌تان را به آن‌ها بدهید و به ریزنشانه‌های خشنودیِ بی‌اختیار آنان توجه کنید. به این حالت شادِن‌فرویده گفته می‌شود. دقت کنید که برای کسری از ثانیه، برقی از شادمانی را در چشمانشان خواهید دید. افراد حسود وقتی خبر بداقبالی دیگران را می‌شنوند، نمی‌توانند جلوی شادی خود را بگیرند.
Sadegh
بسیاری از افرادی که امروزه جزو موفق‌ترین، برجسته‌ترین و ثروتمندترین‌ها هستند، کار خود را با عطش رسیدن به پول و جایگاه آغاز نکرده‌اند. درواقع، آن‌ها درگیر این موارد نبوده‌اند. یک نمونهٔ بارز در این مورد استیو جابز است که در زندگی نسبتاً کوتاه خود ثروتی چشمگیر به‌دست آورد. او عملاً ارزش چندانی برای داشته‌های مادی قائل نبود. تمام فکر و ذکر او خلق بهترین و مبتکرانه‌ترین طراحی‌ها بود و وقتی چنین کرد، توانگری و اقبال به سراغ او آمد. قانون امروز: روی هدف غایی خود در زندگی متمرکز باشید، آنگاه موفقیت خودبه‌خود به سمت شما می‌آید.
نادر رنجه
بخت‌واقبال هر آدمی در دستان خودش است، درست مثل مجسمه‌سازی که بناست با مادهٔ خامی که در اختیار دارد، شمایلی کامل و بی‌نقص خلق کند. شکل دادن به بخت‌واقبال نیز درست مثل هر نوع کار هنری دیگر است: ما برای محقق کردن آن قابلیتی بالقوه داریم، اما مهارت تبدیل کردن این مادهٔ خام/قابلیت بالقوه به آن شکل و صورتی که موردعلاقهٔ ماست، مهارتی آموختنی است که باید آن را یادبگیریم و مشتاقانه در طول زندگی بپروریم. _ یوهان ولفگانگ فون گوته
کاربر ۳۵۱۲۲۰۹
قانون امروز: اگر در چند برخورد ابتدایی متوجه چنین نگاه‌هایی در طرف مقابل شدید (و اگر این نگاه‌ها مرتباً تکرار شدند)، حواستان را شش‌دانگ جمع کنید که فردی حسود در آستانهٔ ورود به زندگی‌تان است.
Sadegh
یاد مرگ باعث می‌شود هنر اولویت‌بندی را بیاموزیم و به این خرد برسیم که در مدت کوتاهِ حیاتمان روی زمین چه‌چیزی واقعاً اهمیت دارد و باید به آن پرداخت.
Sadegh
گاهی این‌طور به‌نظر می‌رسد که انگار نسخهٔ دومی از ما درست در کنارمان ایستاده است. از این دو، یکی معقول و منطقی است، درحالی‌که دیگری بر آن است تا کارهای تماماً بی‌منطق و گاه مسخره انجام دهد. لحظه‌ای غفلت می‌کنید و ناگهان درمی‌یابید در حال انجام دادن همان کارهای بی‌منطق و احمقانه‌اید؛ خودتان هم نمی‌دانید چرا. گرچه این کار برخلاف ارادهٔ شماست، اما می‌خواهید انجامش دهید؛ پس با تمام توان چشم بر عقلانیت می‌بندید و آن کار را انجام می‌دهید، چون می‌خواهید انجامش دهید. _ فئودور داستایِفسکی، جوان خام
اناستازیا
به همین علت بود که سامورایی‌ها شیفتهٔ ذن بودیسم و مراقبهٔ ذاذن بودند. آن فوتبالیست یا هر ورزشکار دیگری در موقعیت مشابه، تحت شرایطی پُرفشار قرار گرفته، اما در نبرد شمشیر سامورایی‌ها مسئلهٔ مرگ و زندگی است. اگر سامورایی نتواند ذهن و جریان تفکر خود را آرام کند، بی‌شک می‌میرد. ذن بودیسم شیوه‌ای برای دگرگون کردن مختصات ذهن بود، به آدم‌ها تواناییِ تسلط بر ذهن و افکار را می‌بخشید و آن‌ها را با لحظهٔ حال یکی می‌کرد.
Sadegh
حسادت ارتباط تنگاتنگ و بسیار نزدیکی با چشم‌ها دارد. ریشهٔ کلمهٔ حسادت در زبان لاتین invidia است و معنی آن این است: «نگریستن، وارسی کردن با چشم‌ها مانند خنجر.» معنی اولیهٔ این واژه به چشم‌زخم مرتبط بود. چشم‌زخم باور به این موضوع است که نگاه می‌تواند موجب بلا یا آسیب جسمانی دیگران شود.
Sadegh

حجم

۶۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

حجم

۶۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۴۴,۵۰۰
۵۰%
تومان