دانلود و خرید کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش حجت‌الله محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش اثر حجت‌الله محمدی

کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش

معرفی کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش

کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش نوشته حجت‌الله محمدی است. این کتاب را انتشارات نظری در نقد و بررسی آرا و عقاید و جنایات دولت اسلامی عراق و شام منتشر کرده است.

درباره کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش

دنیای اسلام این روزها مورد هجوم گروهی پلید و غیرانسانی بنام داعش قرار گرفته است، منادیان بازگشت به خلافت بدون رعایت هیچ‌گونه اصولی تحت لوای پرچم اسلام اعمال جنایت‌کارانه خود را در قسمتی از عراق و شام سوریه امروز انجام داده و بی‌محابا با قضات سیار خود که کوچک‌ترین اعتقادی به اصول اسلام نبوی ندارند سرهای مسلمانان را از تن آنان جدا نموده‌اند و در معابر عمومی و در معرض نمایش قرار می‌دهند، آنان به هرکسی که بخواهند مهر تکفیر می‌زنند، در مسلک آنان سنی و شیعه و ایزدی و مسیحی فرق چندانی ندارد کودکان را به‌راحتی سلاخی می‌کنند و زنان را به اسارت گرفته و در بازار برده‌فروشی آن‌ها را به چوب حراج می‌زنند، مجتهدین درس نخوانده آن‌ها حکم جهاد نکاح را صادر می‌کنند و به زنان صاحب زوجه حکم می‌کنند تا با مسلحین آن‌ها برای مدتی ازدواج نمایند و بعد به صاحبان خود رجوع نمایند، استنباط‌های بی‌دلیل آن‌ها سبب کفر خود آن‌ها گردیده درحالی‌که آن‌ها بی‌خبرند غافل از روزی که برده‌ها واقعیت چهره‌های سیاه و بی‌مهر و محبت آنان را برای جهانیان واضح نموده و به‌عنوان ننگی در تاریخ اسلام به یادگار خواهند ماند. پیامبر (ص) انسانی‌ترین برخورد را با دشمنان خود ارائه کرد و به همین سبب او را رحمت العالمین نامیدند و داعش با مسیری انحرافی و خشونت‌طلبانه به‌دنبال معنای دیگری برای اسلام است. 

داعش اصطلاحاً همان دولت اسلامی عراق و شام است که اختصاصاً داعش نامیده می‌شوند و این مجموعه تفکری است تکفیری که اصل و اساس اسلام را مورد تعرض قرار داده است. این کتاب اطلاعات کاملی درباره این گروه نظامی، رفتار آن‌ها و اهدافشان در اختیار خواننده قرار می‌دهد. 

خواندن کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بیشتر جهان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقد و بررسی آرا و جنایات داعش

«دابق، شهری بسیار کوچک در سوریه است. این شهر ازنظر نظامی جایگاه ویژه‌ای ندارد. بااین‌حال، نیروهای داعش، با سماجت فراوان و تحمل تلفات بسیار سنگین، آن را اشغال کردند و سپس به جشن و پای‌کوبی در آن پرداختند. دلیل این سماجت در اشغال دابق، ظاهراً حدیثی است که داعشی‌ها مدعی هستند ابوهریره از پیامبر اکرم (ص) نقل کرده و در کتاب «صحیح بخاری» از کتب مشهور حدیث اهل سنت، آمده است. طبق این حدیث که باید درباره صحت آن تحقیق کرد، پیش از قیامت، مسلمانان با کفار یا رومی‌ها که به‌زعم داعشی‌ها نیروهای ارتش سوریه هستند در دابق خواهند جنگید و باوجود تلفات سنگین، این شهر را متصرف خواهند شد. کسانی که از مسلمانان کشته می‌شوند، برترین شهدای اسلام هستند.

داعشی‌ها با استناد به همین حدیث ایده‌های «آرماگدونی» خود را توسعه داده‌اند، دیدگاه‌هایی که موردتوجه برخی از مسلمانان سنی مذهب، در مناطق مختلف دنیا، قرارگرفته است. آن‌ها برای خود پرچمی سیاه برگزیده‌اند. تقسیمات سیاسی آن‌ها، ولایت خرسان جایگاه مهمی دارد، چراکه برخی از احادیث از نقش این منطقه و مردم آن در آخرالزمان حکایت کرده است. آن‌ها در نخستین شماره نشریه دابق، از بازگشت «خلافت اسلامی» سخن گفته‌اند. خلیفه موردنظر آن‌ها، یعنی «ابوبکر البغدادی» با نسبت و پیشینه‌ای کاملاً مطابق با باورهای داعشی معرفی می‌شود. آن‌ها او را «هاشمی»، «رضوی»، «حسینی»، «قریشی» معرفی می‌کنند «البغدادی» نیز ظاهری مطابق با همین باورها دارد. او، در نخستین تصویر رسمی منتش شده، عمامه‌ای سیاه بر سر و عبایی سیاه، بر تن دارد.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۹۴۰۶۷ بهنام
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

فقط میتوان گفت یکسری مطالب بصورت پراکنده و تکراری نوشته شده که شباهتی به نام کتاب ندارد به نظرم یک عذرخواهی به خریداران این کتاب بدهکارید متأسفانه.دیگه هیچ یک از کتابهای این نویسنده را نخواهم خرید البته اگه نوشته باشه!!!!درحد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۸۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان